آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 3 تیر ماه 1395 = 23-06 2016

جواب رد سازمان همکاری شانگهای به‌ رژیم ایران

اعضای سازمان همکاری های شانگهای به رغم اصرار روسیه، با تقاضای رژیم ایران برای پیوستن به این سازمان منطقه‌ای به عنوان عضو دائم، مخالفت کردند.

این در حالیست که وزیر خارجه جمهوری اسلامی گفته بود: ایران به عنوان یکی از کشورهای مهم و استراتژیک در منطقه می تواند به عضویت دائم در سازمان همکاری شانگهای درآید.

به گزارش فارس به نقل از رویترز، سران کشورهای عضو سازمان همکاری‌های شانگهای که در ازبکستان گردهم آمده‌اند، با شروع روند الحاق رژیم ایران به این سازمان به عنوان یک عضو دائم و نه عضو ناظر، مخالفت کردند.

رژیم ایران اصرار کرده که با برداشته شدن تحریم‌های غرب، حالا دیگر مانع حقوقی برای تبدیل عضویت تهران وجود ندارد؛ اعضاء اما با این درخواست موافقت نکرده‌اند.

یکی از دیپلمات‌های چینی که در ازبکستان حضور داشته، حاضر نشده در این خصوص با رویترز مصاحبه کند.



خرباز گمنام امام زمون June 24, 2016 09:31 AM

حاج پوتین تروریست بدجوری به همبستری با رژیم ایران اعتیاد پیدا کرده ولی خبر ندارد این باسنی که الان حالش را میبرد ‹ایدز اسلامی› دارد و به زودی گریبان روسیه را هم خواهد گرفت ولی فعلا فقط حالش را میبرد هرچند رژیم ایران و روسیه تصمیم گرفته‌اند که منطقه را بین خودشان تقسیم کنند ولی شرایط آنگونه که آنها انتظارش را میکشند، پیش نخواهد رفت
چنانکه داعش را ایران و اسد با همکاری پوتین راه اندازی کردند و در زمانی که ارتش آزاد سوریه به کاخ ریاست جمهوری میرسید داعش ظهور کرد و نفس بشار اسد باز شد به همین شکل یک ظهور یک خلافت اسلامی دیگر در روسیه راه نفس پوتین را خواهد بست

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: