آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 4 تیر ماه 1395 = 24-06 2016

اتوبوس سربازان؛ ببینید در آن مملکت چه می گذرد

قائم مقام وزارت بهداشت در سفری به شیراز برای بررسی وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس حامل سربازان اعلام کرد از این اتوبوس‌ها برای قاچاق مواد مخدر استفاده می شده است.

به گزارش صداوسیما، ایرج حریرچی از جزئیات تازه ای خبر داد که باعث تصادفات مرگبار اخیر سربازان شده است.

به گفته قائم مقام وزارت بهداشت، این اتوبوس سه بار مواد مخدر و مسافران غیرمجاز زیادی را جاسازی کرده بود.

حریرچی گفت: اتوبوسی که ۱۹ کشته داد و حامل سربازان کشورمان بود، راننده به جای این که ۴۰ سرباز را سوار کند ۴۵ سرباز سوار کرده بود ضمن این که ۸ نفر مسافر قاچاق نیز داشته که این مسافران قاچاق در کنار باک و صندوق اتوبوس جایگیر شده بودند.

وی افزود: این اتوبوس آخرین بار در سیرجان کنترل می شود و ظرفیت اضافه نداشته. از شهر سیرجان که سوار شده اند در کمربندی مسافر قاچاق سوار شده. در بین راه ۳ خودروی یکی شاسی بلند و یکی پژو مراجعه کرده و صندوق میوه و مواد مخدر قاچاق کرده. سربازان اعتراض کرده اند.

یکی از سربازان که زنده است می گوید راننده پیرمردی ۷۰ ساله بوده وقتی اعتراض کردیم که چرا تند می روی به ما توهین کرده. سرشیفت سربازان ما که الان در آی سی یو بستری است، می گوید داخل اتوبوس صندلی دوم را باز کردند. دست می آمد و قاچاق را می داد و راننده و شاگردش جاسازی می کردند. پول گرفتند و راه افتادند.



اردلان June 24, 2016 12:54 PM

بنظر من با شرکت جدی مردم از کوچیک تا بزرگ در مراسم خاک سپاری و مراسم یاد بود این عزیزان سرباز به چندین هدف خیلی مهم دست خواهند یافت ۱- باشرکت در این مراسم ثابت خواهد شد که مردم سربازان خود را دوست دارند و حساب آنان را از رژیم جنایتکار کاملا جدا میدانند ۲- شرکت در این مراسم ضمن بزرگداشت و ابراز احترام به ارواح پاک این سربازان سبب تسکین دل داغدار خانوادهای محترم آنها خواهد شد ۳- شرکت گسترده مردم در این مراسم یاد بود سبب این میشه که ملاهای بی سروپا به اون پی ببرند که برای مردم بیشتر از هر چیزجان این سربازان مهمتر بوده که بخاطر بی توجهی و غیره اونها در واقع بقتل رسیدند! نه اینکه، حادثه واژگونی اتوبوس به ته دره

گزارش یا اعتراض به این نظر


babak June 24, 2016 09:48 PM

مملکتی که از رهبر تا کوچکترین ادم دولتی دزد رشوه بگیره از این بهتره نمیشه

گزارش یا اعتراض به این نظر


Mina minavand June 25, 2016 12:39 PM

وقتی در کشوری فقر زیاد باشه مردم هم دزد و قاچاقچی میشن در کشور ما هیچکس به کسی رحم نمیکنه و این باعث تاسف هستش

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: