آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 5 تیر ماه 1395 = 25-06 2016

انگلیس؛ پوتین و سلیمانی و داعش ذوق‌ زده شدند

روزنامه گاردین چاپ انگلیس در گزارشی نوشت: خارج شدن انگلیس از اتحادیه اروپا واکنش های مختلفی از رهبران کشورهای مختلف داشته که از یک سو هراس آشکار برخی را در پی داشته و از سوی دیگر تهران و مسکو به سختی توانستند شادی خود از آن را پنهان کنند.

به گزارش «انتخاب»، یک مسئول ارشد نظامی (سپاه) در پایتخت ایران پیش بینی کرد اسکاتلند و ایرلند به زودی از " حکومت استبدادی پادشاهی به اصطلاح بریتانیای کبیر" آزاد می شوند.

رئیس جمهور روسیه، ولادمیر پوتین این گمانه ها را رد کرد که دستی در خروج انگلستان از اتحادیه اروپا و عواقب آن داشته بوده است.

شهردار مسکو هم عنوان کرد: « بدون انگلیس در اتحادیه اروپا، کشور دیگری نخواهد ماند که سرسختانه تحریم ها علیه روسیه را دنبال کند».

بازپرس تجاری رئیس جمهور روسیه هم گفت: این خارج شدن باعث دورشدن آنگلوساکسون ها از جمله آمریکا از اتحادیه اروپا می شود.

یکی از مجری های شبکه دولتی روسیه با اشاره بر کاهش ارزش استرلینگ در بازار مبادلات ارزهای خارجی گفت: شوخی نیست. پوند الان روبل جدید شده.


واکنش داعش به خروج انگلیس

در پی رای مردم انگلیس به خروج این کشور از اتحادیه اروپا، داعش در بیانیه‌ای نسبت به این مساله ابراز خرسندی و حامیان خود را به حمله علیه برلین و بروکسل دعوت کرد.

به گزارش ایسنا، به گزارش روزنامه دیلی میل، گروه تروریستی داعش در بیانیه خود اعلام کرده از این جدایی که نتایج اقتصادی به دنبال داشته و اتحادیه اروپا را متوجه پیامدهایی می‌کند خوشحال است.



Koroush June 25, 2016 05:27 PM

فكر كنم به ضرر اخوندها باشد خروج روباه پير از اتحاديه اروپاه،چون همه با هم بچاپيم دورانش بسر ايد و تبديل به تك خورى شود در ان زمان مجبور بشوند اوانسى به مردم بدهند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: