آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 6 تیر ماه 1395 = 26-06 2016

فساد؛ واکنش سرکرده کارچاق کنان و رشوه گیران

رئیس قوه قضائیه به رسانه‌ها بدلیل انتقاد از این قوه اعتراض کرده و گفته که فساد سیستماتیک در جمهوری اسلامی را قبول ندارد.

به گزارش دیگربان، آخوند صادق لاریجانی در یک گفت‌و‌گوی تلویزیونی درباره فساد در برخی از بخش‌های قوه قضائیه سخن گفته و از برکناری ۵۰ نفر در سال ۱۳۹۴ در مجموعه دستگاه قضایی خبر داده است.

وی در عین حال اضافه کرده که مجموعه قوه قضائیه «پاک» است و با موارد خلاف قانون در این قوه به شدت برخورد خواهد شد.

رئیس قوه قضائیه در مورد وجود فساد سیستماتیک در جمهوری اسلامی نیز گفته «هنوز به این نرسیدم فساد سیستماتیک است. خیلی وقت‌ها ناشی از تلقی و تفسیر نادرست قانون است.»

لاریجانی افزوده «سی و چند سال ساخت و ساز‌ها را‌‌ رها کردیم و حالا بیل مکانیکی می‌گذاریم و می‌خواهیم تخریب کنیم. این فساد سیستماتیک نبوده، بی‌مرزی در قانون بوده است.»

رئیس قوه قضائیه در بخش دیگری از سخنان خود از رسانه‌ها به خاطر نقد این نهاد انتقاد کرده و گفته مطالب برخی از این رسانه‌ها ناشی از «جهل به قانون و برخی گرایش‌های سیاسی» است.



ghasem June 26, 2016 08:10 PM

تو که از پاکی قوه قضایه سخن میگی خودت یکی از زمین خوارانی پس ساکت باش که گند کار درامده رسوایی ولایت مداران را نمیشه انکار کرد من خودم هر بار به قاضی نیاز داشتم فقط با رشوه کارت را انجام میدن بدون رشوه شاکی گناه کار تلقی میشه چون در ایران حکومت عدل علی آخوندی حکم فرماست

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: