آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 6 تیر ماه 1395 = 26-06 2016

حقوق‌های نجومی؛ آب از آب هم تکان نخورد

بهارنیوز: مدیرعامل بانک رفاه خبرهای منتشر شده درباره عزل از مقامش و یا خروجش از کشور را نادرست خواند و گفت که برکنار نشده و در دفتر کارش حضور دارد!

به گزارش ایرنا، مدیرعامل بانک رفاه گفت: همه اسناد مربوطه را به صورت مکتوب به مقامات کشور ارسال کرده‌ام و هیچ شبهه‌ای در این زمینه وجود ندارد. علی صدقی درباره اخبار منتشر شده در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها مبنی بر خروجش از کشور، افزود: در دفتر کارم در بانک نشسته ام؛ پنجشنبه‌ها، ادارات ستادی بانک تعطیل است و من نیز تلفن همراه خود را خاموش کرده بودم.

گفتنی اینکه خبرگزاری ایسنا روز چهارشنبه به نقل از یک منبع موثق!‌ مدعی شده بود که صدقی به خاطر انتشار فیش حقوقی‌اش که بالغ بر 230 میلیون در ماه بوده از سمت خود عزل شده است! روز پنجشنبه هم برخی سایت ها با انتشار عکسی از او در فرودگاه امام خمینی مدعی شدند که او از کشور فرار کرده و به خاوری (مدیرعامل بانک ملی در دوره احمدی‌نژاد که در پرونده 3 هزار میلیاردی، متهم بود اما به کانادا گریخت) پیوسته است!

در همین حال امروز روزنامه ایران در ادامه افشاگری‌های طرفین علیه یکدیگر، لیستی از دریافتی‌های دولتمردان دوره مهرورزی تحت عنوان «دریافت نشان ملی» را منتشر کرده که می‌بینید:

یک کانال حامی احمدی‌نژاد هم پس از انتشار جدول بالا توسط روزنامه دولت، اقدام به انتشار تصویر خبری نمود که پای آن نوشت: تو همین دولت در طی فقط یک روز، 23 نشان درجه یک و دو و سه به همراه 100، 75 و 50 سکه بهار آزادی به مقامات دولتی اعطاء شده..اگر اعطای نشان بده، شما چرا می‌دید؟



فریبرز June 27, 2016 01:46 AM

چه انتظاراتی دارید؟ خودتان می گوئید "حقوقهای نجومی"، پس باید علّت آن را در آسمانها جستجو کرد!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: