آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 8 تیر ماه 1395 = 28-06 2016

توصیه مشاور کلینتون در باره اقدامات پاسداران

مشاور نامزد احتمالی حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا گفته واشنگتن باید هزینه رفتارهای رژیم تهران را بالا ببرد.

به گزارش فارس به نقل از واشنگتن‌فری بیکن، «جیک سالیوان»، مشاور هیلاری کلینتون در نشستی در واشنگتن گفت: برای اینکه راهبرد آمریکا در خاورمیانه موثرتر شود، ما باید هزینه‌ها علیه رژیم ایران را به خاطر اقدامات بی ثبات کننده اش در منطقه بالا ببریم.

این دیپلمات ارشد آمریکايی که بین سال‌های 2011 تا 2013 هم مشاور هیلاری کلینتون به عنوان وزیر خارجه آمریکا بوده همچنین گفته است: واشنگتن باید اعتماد شریکان سنتی خود را در منطقه بالا ببرد که آمریکا در کنار آنها خواهد بود.

سیاست خارجی کلینتون چگونه خواهد بود؟

یک پایگاه انگلیسی درباره سیاست خارجی هیلاری کلینتون در صورت ریاست جمهوری نوشت که برخلاف باراک اوباما، او تمایل بیشتری به گزینه نظامی دارد.

پایگاه «میدل ایست مانیتور» در یادداشتی این سوال را مطرح می‌کند: سیاست خارجی هیلاری کلینتون چه شکلی خواهد بود؟

این منبع در پاسخ می نویسد: جدایی و خارج شدن از سیاست‌های دولت اوباما در قبال درگیری‌های منطقه و تمایل بیشتر برای توسل به گزینه نظامی جهت دستیابی به اهداف آمریکا. کلینتون به عنوان وزیر خارجه در دولت اوباما هم خواهان مداخله جویی سرسختانه‌تری در سوریه بود. کلینتون همچنین در سنای آمریکا در سال 2003 به جنگ عراق رای داد که همه اینها نشان می‌دهد او در صورت نشستن بر منصب ریاست جمهوری، تمایل بیشتری برای استفاده از گزینه نظامی خواهد داشت.



مسعود June 28, 2016 01:50 PM

این جکی همونی که تو عمان با ولایتی دل وقلوه عوض میکردن حالا واسه ایز گم کردن این خورده فرمایش را میکنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: