آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 8 تیر ماه 1395 = 28-06 2016

مذاکره ایران‌ایر برای اجاره هواپیما از سریلانکا

مقامات سریلانکایی می‌گویند مقامات دولت ایران و شرکت ایران‌ایر با مقامات این کشور برای اجاره ۳ فروند هواپیمای‌ای ۹۰۰-۳۵۰ مذاکره کرده‌اند.

به گزارش قدس آنلاین، منابع آگاه گفتند مقامات دولت سریلانکا با مقامات دولت ایران و شرکت ایران‌ایر دیدار کردند تا در مورد سفارش 3 فروند هواپیمای ای 900-350 که در دولت قبل سفارش داده شده بود، دوباره مذاکره کنند.
یک مقام سریلانکایی در این مورد گفت مدیرعامل ایران‌ایر و یک وزیر ایرانی با اران ویکراماراتنه، معاون وزیر توسعه تشکیلات عمومی و دیگر مقامات این وزارتخانه در مورد این 3 هواپیما مذاکره کردند. «این نشست مثبت بود.» مقامات ایران‌ایر همچنین علاقمند به ایجاد ترتیبات کدمشترک با سریلانکا ایرلاینز هستند.
ویکراماراتنه اوایل بیزینس تایمز گفته بود، مدیریت سابق سریلانکا ایرلاینز در سال 2013 با شرکت ایرباس برای خرید 8 فروند هواپیمای ای 350-900 به منظور جایگزینی ناوگان هواپیماهای پهن پیکر کنونی، قراردادی امضا کرده بود. از این 8 فروند هواپیما قرار است 4 فروند امسال و 4 فروند دیگر طی یک بازه زمانی 6 ساله تحویل داده شوند.
وی گفت: «ما پول اجاره یکی از این هواپیماها را که امسال قرار است تحویل بگیریم، دریافت کرده‌ایم و مذاکره برای دریافت پول اجاره 3 هواپیمای دیگر نیز در جریان است.»
این مقام سریلانکایی گفت مقامات ایرانی که با مقامات این وزارتخانه ملاقات کردند در مورد اجاره این 3 هواپیما مذاکره کردند.



رامین June 28, 2016 01:21 PM

ببین ایران چه بدبخت شده که باید دست به دامن کشورهای درجه سوم اسیا مثل سریلانکا بشیم !
واقعا خیلی دردناک و اشک اوره

گزارش یا اعتراض به این نظر


ihde June 28, 2016 03:55 PM

ای خاک برسر اون مدیران که چه عرض کنم نالایق

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: