آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 8 تیر ماه 1395 = 28-06 2016

پاسخ بسیار شدید آخوند لاریجانی به روحانی

آخوند صادق لاریجانی، رئیس قوه قضائیه امروز در پاسخ به انتقادهای روحانی، در اظهاراتی شدیداللحن گفت: برخی به جای تشکر در هفته قوه قضاییه با استدلالهای سخیف علیه قوه قضاییه سخن گفته‌ اند.

وی افزود: یکی از این اشخاص (ناطق نوری) می‌گوید شخصی پیش من آمد و گفت من درخواستی ندارم جز این‌که به پرونده من عادلانه رسیدگی شود و بعد آن شخص می‌گوید چرا باید اینگونه باشد که تن مردم بلرزد؟

آخوند لاریجانی سپس با حمله بسیار شدید به جناح میانه حکومت افزود: افرادی که اکنون زبان باز کرده‌اند خودشان دخیل در انقلاب بودند و به‌وجود آورنده شرایط فعلی اند اما اکنون نقش اپوزیسیون گرفته‌اند. اینها که از اشرافی گری می‌نالند، بهتر است نگاهی به فرزندان و آقازاده‌های خود بکنند.




آرش June 28, 2016 04:18 PM

چقدر جالبه وقتی که ملایان راس حاکمیت برهم میتازند آقای ناطق نوری بعد از ۳۷ و در دورانی که در سنین کهولت و بازنشستگی قرارگرفته دهان باز میکند ویک کوچولو از درد ورنج مردم را بیان میکند، آن دیگری بر او میتازد که چقدر سخیفند وروحانی بعنوان مجری قانون اساسی وقتی در هفته قوه قضائیه لب به شکوه میگشاید و از فساد مالی و مماشات قوه قضائیه با دزدان سخن میراند لاریجانی قوه قضا در صدد پاسخ بر میاید و ادبیاتی لمپنی بر او میتازد ومیگوید بروید آقا زاده هاتان را ببینید روحانی که پسرش را قربانی محافظه کاریش کرد وماندن در زنجیره قدرت را برخون پسر ترجیح داد گویا آقای لاریجانی قضا اجاقشان کور است وآقا زاده ای ندارند که دارند به دیگران توصیه میکنند آقا بهتر بود در مورد بلعیدن ۱۳ هکتار زمینهای ورامین سخن میگفتی

گزارش یا اعتراض به این نظر


داریوش June 28, 2016 06:56 PM

جنگ انیران گرچه گروهی را خوشحال و گروهی دیگر را امیدوار به فروپاشی این نظام خونخوار ضد ایران/ضد بشری میکند ولی گاهی پشت سر همین جنگها بوی خیانتی دگر به مشام میرسد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: