آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 8 تیر ماه 1395 = 28-06 2016

جایگزین فیروزآبادی با نام مستعار کیست؟

سپاهی اطلاعاتی با اسم مستعار؛ رئیس جدید ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی کیست؟

خامنه‌ ای در حکمی که برای پاسدار محمد باقری صادر کرده از وی خواسته است در مواجهه با هر نوع تهدید علیه جمهوری اسلامی انقلابی برخورد کند.

گزارش رادیو فرانسه: پس از آن که علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی ایران و فرمانده کل نیروهای مسلح این کشور، محمدحسین باقری را به عنوان جایگزین حسن فیروزآبادی در سمت ریاست ستاد کل نیروهای مسلح منصوب کرد، رسانه‌های ایران از سوابق نظامی و اطلاعاتی او نوشتند.

در حکم خود خامنه‌ای آمده که محمدحسین باقری در جنگ ایران و عراق حضور داشته و و پس از آن در بخش اطلاعاتی ستاد کل و قرارگاه خاتم‌الانبیاء وابسته به سپاه پاسداران مشغول فعالیت شده است.

رهبر جمهوری اسلامی همچنین در سال ۱۳۸۸ درجه "سرلشکری" را به محمدحسین باقری داده است.

برادر اولین مسئول اطلاعات و عملیات سپاه پاسداران

رسانه‌های ایران درباره رئیس جدید ستاد کل نیروهای مسلح نوشته‌اند که او برادر کوچکتر حسن باقری (با اسم واقعی غلامحسین افشردی) است که اولین مسئول اطلاعات و عملیات سپاه بود و در جنگ ایران و آمریکا کشته شد.

رئیس جدید ستاد کل نیروهای مسلح به نوشته خبرگزاری مهر، مثل برادرش از "تبحر بالایی در امور اطلاعاتی و عملیاتی" برخوردار است.

باقری خود در گفت‌وگویی گفته که از تابستان سال ۱۳۵۹ در سپاه مشغول فعالیت شده و در ماه اول جنگ ایران و عراق به اهواز رفت و در جبهه خوزستان حاضر شد. برادر او که در جنگ کشته شد، به او "تذکر داده بود که نامش در جبهه برای عدم شناسایی به حسن باقری تغییر کرده است". او سعی کرد با اسم واقعی خود فعالیت کند "ولی به اندازه‌ای شباهت چهره اش زیاد بود که همه متوجه می شدند آنها برادر هستند". در نتیجه وی نیز تغییر نام داد و اسم مستعار "محمد باقری" را برای خود انتخاب کرد.

به گفته رئیس جدید ستاد کل نیروهای مسلح، او را "در محل دانشگاه، خانواده و... به نام «افشردی» می شناسند، ولی در مجموعه کاری به نام «باقری» شناخته شده است."



امیر ارشادی June 28, 2016 05:27 PM

تبریک به امت و امام زمان چاهی
کله پز برخاست و جایش سگ نشست !

گزارش یا اعتراض به این نظر


فریبرز June 28, 2016 07:25 PM

حالا علی گدا با این "بوم غلتان" می خواهد چه کند؟ با آن وزن و هیبت از او کار دیگری بر نمی آمد بجز رهبری ارتش جمهوری اسلامی که آن را هم از او گرفتند! ! !

گزارش یا اعتراض به این نظر


یک اطلاعاتی سابق June 29, 2016 08:52 AM

اینجور که معلومه این خردار درپیتیان از عوامل بیت و جز کسانیکه سر پاسداران و ارتشی هایی که تو جبهه و یا بعد از ان از سیستم انتقاد میکردند زیر آب میکرده است مثل باکری و همدانی و صیاد و بابایی و امیر ازاده لشکری که احتمالن بیوشیمیش کردند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: