آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 11 تیر ماه 1395 = 01-07 2016

پیروزی کارگر مبارز؛ بابی ساندز ما زنده است!

کارگر دلیر و مبارز حکومت را به زانو درآورد: پایان اعتصاب غذا و آزادی جعفرعظیم زاده

به گزارش هرانا، جعفر عظیم‌زاده کارگر زندانی پس از شصت‌وچهار روز اعتصاب غذا ساعتی پیش با قول مساعد مسئولان جهت اعاده دادرسی و اعطای مرخصی به اعتصاب خود پایان داد و به مرخصی اعزام شد.

شعله پاکروان (مادر ریحانه جباری) طی پیامی به‌ همین مناسبت نوشت: بابی ساندز ما زنده است!

در این پیام آمده است: بزرگترین دست آورد حرکتش این بود که توجه میلیونها شهروند ایرانی به تفاوت اعتراض صنفی و اقدام علیه امنیت ملی جلب شد. جعفر عزیز خدا حفظت کنه که استواری رو دوباره یادمون انداختی. تو با پایمردی از سفره‌های بی‌نان کارگران گفتی. تنت رنج کشید، اما استواری ات خم نشد. جسمت آسیب دید اما روحت رشد کرد. تو فرزند رشید مردم ایرانی. شیر مادر حلالت باد‎.


جعفر عظیم زاده مجددا در بیمارستان بستری شد

«جعفر عظیم زاده» دبیر هیئت مدیره تشکل کارگری «اتحادیه آزاد کارگران ایران» که عصر روز گذشته پنج شنبه ۱۰ تیر ماه پس از تحمل ۶۴ روز اعتصاب غذا با قول مساعد جهت اعاده دادرسی ، رسیدگی عادلانه به پرونده اش و اعطای مرخصی به اعتصاب غذای خود پایان داد و موقتا آزاد شد، به علت وخامت جسمانی در بیمارستان آتیه تهران بستری شد.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، روز گذشته پس از گذشت ۶۳ روز از اعتصاب غذا پزشکان شرایط جسمانی این فعال صنفی را بسیار بحرانی تشخیص دادند و خونریزی روده ها و وضعیت مشکلات معده این فعال صنفی تشدید یافته بود و احتمال به کما رفتن و خطر مرگ وجود داشت”.

«جعفر عظیم زاده» در نهایت ، پس از تحمل ۶۴ روز اعتصاب غذا در ساعت ۸ شب روز پنج شنبه ۱۰ تیر‌ماه ۱۳۹۵ با قول مساعد جهت اعاده دادرسی، رسیدگی عادلانه به پرونده اش و اعطای مرخصی به اعتصاب غذای خود پایان داد و موقتا آزاد شد و در پی وخامت جسمانی در بیمارستان آتیه بستری شد.




محمد June 30, 2016 09:51 PM

درود بر اين كارگر قهرمان
ديكتاتور زبان خوش نمى فهمد بايد او را به تسليم واداشت اين است درسى كه او به همه آموخت

گزارش یا اعتراض به این نظر


Ira July 2, 2016 08:26 AM

این شیر فرزند ایران
کارگر جهان عشق و معرفت است
زنده باد جنبش کارگران ایران و منطقه

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: