آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 16 تیر ماه 1395 = 06-07 2016

یورش مزدوران خامنه ای به نمازخانه اهل سنت

خبرگزاری هرانا ـ یک روز پیش از عید فطر و علیرغم تاکید علمای اهل سنت اما نیروهای امنیتی و انتظامی با یورش به نمازخانه پونک تهران اقدام به ممانعت نمازگزاران از برگزاری شعائر مذهبی خود کردند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از کمپین فعالین بلوچ، عصر روز سه شنبه ۱۵ تیر نیروهای امنیتی لباس شخصی و نیروهای انتظامی با یورش به نمازخانه پونک تهران از ورود نمازگزاران به داخل مسجد جلوگیری کردند.

شاهدان عینی گزارش داده اند که تعدادی از نمازگزاران بخاطر تلاش برای ورود به نمازخانه بازداشت شدند که پس از پادرمیانی بقیه مردم و نمازگزاران آزاد شدند.

گزارشها حاکی است که رفتار ماموران “خشن” بوده و محاصره نمازخانه و ممانعت از نمازگزاران “بدون نشان دادن حکم قضائی” بوده است.

یکی از شاهدان عینی گزارش داده که “تمام این درگیری ها و ممانعت ها فقط برای ممانعت از ۲۳ نفر نمازگزار بوده که اکثر آنها نیز جزو شورای مدیریت نمازخانه بوده اند”.

به نظر میرسد که علت محاصره نمازخانه برای ممانعت از برگزاری نماز عید صبح چهارشنبه است.

سال گذشته نیز ماموران امنیتی به “بهانه” نداشتن مجوز بخشی از این نمازخانه را تخریب کرده و برای مدتی “پلمپ” نمودند.

این رفتارها در حالی انجام می شود که در آخرین جمعه رمضان ائمه جمعه اهل سنت چون مولانا عبدالحمید امام جمعه اهل سنت زاهدان و مولانا گرگیج امام جمعه اهل سنت آزادشهر گلستان نسبت به “رفتارهای خارج از قانون” و “ممانعت از نماز عید اهل سنت” هشدار داده بودند.



آرش July 6, 2016 10:44 PM

اينها از لحاظ وحشيگرى يه سُوَر به داعش زده اند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: