آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 20 تیر ماه 1395 = 10-07 2016

حمله پاسدار محسن رضايی به دبیرکل سازمان ملل

پاسدار محسن رضايي خطاب به بان‌کي‌مون:
مدت‌هاست اعتبار اخلاقي خود را از دست داده‌ايد!

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام خطاب به دبيرکل سازمان ملل گفت: آيا باور نداريد که مدت‌هاست اعتبار اخلاقي و صلاحيت حرفه‌اي خود را براي کار در اين سازمان از دست داده‌ايد؟

به گزارش ايسنا، محسن رضايي در يادداشتي که در صفحه شخصي اينستاگرام خود خطاب به بان‌کي مون منتشر کرده، آورده است:

بان‌کي مون دبيرکل سازمان ملل که سياه‌ترين دوران تاريخ اين سازمان را براي خود ثبت کرده در اظهارنظري گفته است:«آزمايش‌هاي موشکي ايران با روح توافق هسته‌اي ناسازگار است و از ايران مي خواهيم تا از انجام آزمايش هاي موشکي بالستيک صرف نظر کند».اما همه مي دانند و مي بينند آنچه با روح امنيت و صلح در منطقه سازگار است نه آزمايش هاي موشکي دفاعي ايران که موشک‌ها و بمب هاي رژيم صهيونيستي و عربستان است که هميشه محور جنگ افروزي و نسل کشي در منطقه بوده‌اند. اقدام خجالت آور شما که به خاطر چند دلار از گفته خود درباره کودک کشي عربستان عقب نشيني کرده‌ايد از يادها نرفته است.آقاي دبيرکل! آيا باور نداريد که مدت‌هاست اعتبار اخلاقي و صلاحيت حرفه‌اي خود را براي کار در اين سازمان جهاني از دست داده‌ايد؟



امیر ارشادی July 10, 2016 02:06 PM

پاسخ بانکی مون به حاج رضا و شرکا
آنکه به ما .... بود / رضایی ... دریده بود

گزارش یا اعتراض به این نظر


خرباز گمنام امام زمون July 10, 2016 03:40 PM

این محسن رضایی موجود بسیار شیادی است برای کسب مدرک دکترای خود وقتی میخواست پایان نامه ارائه دهد، با اسکورت و لباس نظامی وارد دانشگاه شد! ضمنا اساتید برای تدریس به خانه او میرفتند حال ببینید مدارک تحصیلی خود را چگونه کسب کرده است!

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش آريايى July 10, 2016 10:50 PM

يكى از منفورترين ارگان هاى اين رژيم اشغالگر سپاه پاسداران ست كه همگى نيروهايش ( غير از سربازان بى چاره اش ) ضد ايران و ايرانى هستند كه روزى بدست مردم نابود خواهند شد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: