آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 20 تیر ماه 1395 = 10-07 2016

یک آتش‌ سوزی مهیب دیگر این بار در مشهد + عکس

به گزارش خبرگزاری تسنیم، برج تجاری سلمان مشهد عصر یکشنبه به علت نامعلومی طعمه حریق شد. مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی مشهد با اعلام این‌که این حریق از نمای برج آغاز شده است گفت: طبق اعلام شاهدان این ماجرا، ابتدا صدای انفجار شنیده شده و دود از طبقه‌های سوم و چهارم این برج مشاهده شده است.

به گفته این منبغ، با اینکه دودهای این آتش‌سوزی حتی از حوالی حرم منور رضوی نیز قابل مشاهده بود و جلسه ستاد بحران نیز تشکیل شد، اما صدا و سیمای خراسان رضوی هیچ خبری از این آتش سوزی مهیب منتشر نکرده است.

شاهدان گفتند: بر اثر سرایت آتش به پارکینگ مجتمع صدای انفجار خودروها به گوش می‌ رسید. این در حالیست که فرمانده انتظامی خراسان رضوی بمب‌گذاری در این برج را تکذیب کرده است.

ایران پرس نیوز


ایران پرس نیوز




Ira July 11, 2016 05:30 AM

سینما رکس را آتش زدند
مردم را ضد شاه کردند
حال که شمارش معکوس مرگ علی گدا و حکومت آغاز شده
میخواهند غیر مستقیم بگویند کار خارجی ها ضد امامان است
برای همین شهر مشهد را در دستور کار قرار دادند
کار سپاه مشهد است
دستور علی گدا است

گزارش یا اعتراض به این نظر


babak July 11, 2016 07:15 AM

هم میهن مملکت در حال ریزش است زمان ان نیست که بی تفاوت باشیم همه ممالک در حال پیشرفت و قله های ترقی را در همه زمینه ها کم و بیش میپیمایند انصاف داشته باشیم آیا جایگاه ما باید اینجایی باشد که هستیم ؟ ملتی که ۵۰ سال پیش پر غرور و سرزنده و حال ببینید با کوهی از مشکلات بچه های ۶ تا ۱۰ ساله به بالا به بیگاری های گوناگون حمال بدون آینده آیا این زندگی ارزش زنده بودن خواهد داشت ؟ ملتی که یک شخص بیسواد عقده ای ای عامی را که تمام صفات شیطانی در او به وضوح دیده میشود به یک انسان تحصیل کرده مسلط به چندین زبان دنیا ترجیح دهد قبول کنیم که خودکشی کردیم

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: