آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 22 تیر ماه 1395 = 12-07 2016

کشتی تمامی نظام در حال غرق شدن است!

رفسنجانی به باند خامنه ای هشدار داده که کشتی تمامی نظام در حال غرق شدن است. به گزارش ایسنا، رفسنجانی در دیدار با جمعی از مسئولان حوزه رسانه و صنعت گفته: عقلای قوم کم‌ کم دارند متوجه می‌شوند که سوراخ‌ کردن کشتی انقلاب همه را غرق می‌ کند.

این منبع نوشت: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به کارشکنی‌هایی که در مسیر تعامل با جهانیان می‌شود، گفت: جای تعجب است که کسانی در داخل تمام برنامه‌های خویش را با هدف شکست دولت در انجام تعهدات و وظایف رسمی تنظیم می‌کنند و منافع ملی را فدای دستاوردهای باندی و جناحی می‌نمایند.

رفسنجانی گفته: در دنیایی که دهکده کوچک جهانی شده، عدم ارتباط با کشورها و عدم درک درست از شرایط جهانی، اقتصاد هر کشوری را دچار عقب‌ ماندگی می‌نماید.

وی افزود: گروهی برای القای شکست برجام با هم مسابقه می‌دهند و گویا نمی‌دانند که تضعیف دولت، به تضعیف نظام می‌انجامد و اعتماد و امنیت سرمایه‌گذاران خارجی را برای ورود به ایران از بین می‌برد.

رفسنجانی در ادامه بدون نام بردن از برادران قاچاقچی (سپاه پاسداران) گفت: قاچاقچی‌ها پول کارهای خود را برای ورود کالاهای قاچاق از کجا می‌آورند؟.... قاچاقچیان خیلی راحت با تسهیلات بانکی کالاهای بنجل قاچاق را راحت‌تر از تولیدات داخلی در سراسر کشور پخش می‌کنند.

به گزارش رادیو آلمان، منظور رفسنجانی از سوراخ‌ کردن کشتی انقلاب همه را غرق می‌ کند، به احتمال زیاد جناج‌های گوناگون حکومت است که بر سر نزدیکی به غرب بویژه به آمریکا با یکدیگر اختلاف نظر دارند.

در همین رابطه آخوند صادق لاریجانی، رئیس قوه قضائیه و از مهره های خامنه ای گفته: آمریکایی‌ها هیچگاه دوست ما نبوده‌ و نخواهند بود.

علی اکبر ولایتی، مشاور ارشد خامنه ای نیز گفته: یکی از محاسن مهم مذاکرات هسته ای این بود که بر آنهایی که به آمریکا خوشبین بودند نیز ثابت شد که مخالفت آمریکا با حکومت اسلامی است.




امیر ارشادی July 12, 2016 01:27 AM

اکبر آب نیست در ایران کدامین کشتی؟
بهتر آن است که بگویی شتر در برهوت
میرود تا کوهان در شن و ماسه فرو
چه غم است حضرت آغا و درونی وهمه
برکجاوه سوارند و به ماه مینگرند
اکبر چون نداری شتری درپی آغا روان میباشی
مطمعن باش که قبل از شتران مدفونی

گزارش یا اعتراض به این نظر


masood July 12, 2016 06:24 AM

بدبخت ملتی که ناجی آنان اکبر رفسنجانی باشد واه واه

گزارش یا اعتراض به این نظر


پیشگو July 12, 2016 07:23 AM

نظام که خیر این حکومت هرچی بگی داشت جز نظم
اکبری بد جوری خودتو داری میدی جلو سرنیزه
ملت از آخوند متنفر هستند از تو از علی دست کج
لاری های جانی امیدوارم زنده به دست ملت بیفتید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Dariush July 12, 2016 01:42 PM

آرزوی ما هم همینست که کاپیتان‌های عمامه دار کشتی نظام را به صخره بزنند و هر چی‌ عبا، عمامه، نعلین، تسبیح، دینتان، کتابتان، مزدورانتون، خانواده‌هایتان و تا آخرین شپش اسلامیتان در میان اقیانوس برای همیشه ناپدید شود!

گزارش یا اعتراض به این نظر


شری July 12, 2016 06:27 PM

کی؟ به امید خدای ایران و ایرانی، هر چه زودتر

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: