آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 30 تیر ماه 1395 = 20-07 2016

تروریسم/ترامپ؛ به سراغتان خواهیم آمد+فیلم

ترامپ توافق هسته ایِ فعلی با رژیم تهران را ملغی می‌کند/ به سراغ اسلامگرایان افراطی خواهیم رفت/ انتقاد کوبنده از سیاست های اوباما و کلینتون

رودی جولياني، شهردار پيشين نیویورک طی سخنرانی در گردهمایی ملی حزب جمهوریخواه آمریکا (فیلم زیر) در حمایت از دونالد ترامپ به عنوان نامزدِ نهایی این حزب در انتخابات ریاست‌ جمهوری پائیز امسال گفت: همانطوری که من نیویورک را از پایتخت جُرم به امن ترین شهر بزرگ آمریکا تبدیل کردم، دونالد ترامپ این کار را برای کل آمریکا انجام خواهد داد. ترامپ قلب بزرگی دارد و هرگاه نیویورک با فاجعه روبرو می‌شد، او همواره برای یاری رسانی آماده بود. حتی در بیشتر مواقع درخواست می‌کرد که در کمک رسانی ها نامی از وی برده نشود.

در هفت ماه گذشته، پنج حمله تروریستی عمده بر علیه ما و متحدین ما انجام شده است پس نباید ترسی از معرفی کردن دشمن اصلی ما یعنی اسلام‌گرایان افراطیِ تروریست داشته باشیم. مقصود من تمام اسلام یا بخش عمدۀ اسلام نیست، روی سخن من با اسلام‌گرایان افراطیِ تروریست است، شما خودتان می‌دانید چه کسانی هستید و ما به سراغ شما خواهیم آمد، ناتوانی در تشخیص صحیح این عده باعث تضییع حق سایر مسلمانانی می‌شود که بیش از دیگران به دست همین افراطگرایان به قتل می‌رسند.

جولیانی در ادامه در انتقاد از سیاست های ضد تروریسم أوباما گفت: تنها کسی که متوجه حمله اسلام‌گرایان افراطی انتحاری که الله اکبر گویان در سن برناردینو عملیات اجراء کردند نشد، باراک أوباما بود. این در حالیست که باید اسلام‌گرایان افراطیِ را در موضع دفاعی قرار دهیم چرا که آنها جنگ علیه ما را اعلان کرده اند و ما نیز باید به پیروزی بی قید و شرط در برابر آنان دست یابیم.

جولیانی در مورد توافق هسته ای با جمهوری اسلامی نیز گفت: پیمان هسته ای اوباما با رژیم ایران یکی از بدترین توافق های تاریخ آمریکاست که باید لغو گردد چرا که میلیاردها دلار را به دست حکومتی می‌دهد که بزرگترین حامی تروریسم در جهان است و ما به دست خودمان در حال پرداخت این پولها به آنها هستیم تا کمر به نابودی ما و متحدان ما ببندند.

جولیانی در انتقاد از هیلاری کلینتون نیز افزود: پایبند نبودن او به تعهدات و ناتوانی اش در تامین امنیت مردم آمریکا، عامل تأثیر گذاری در جنایات اسلام‌گرایان افراطی در بنغازی بود که جان 4 آمریکایی دلیر یعنی کریستوفر استیونز، سفیر آمریکا و شان اسمیت مسئول مدیریت اطلاعات سرویس خارجی آمریکا و تایرون وودز و گلن دوهرتی مأموران امنیتی سی.آی.ای را گرفتند و هیلاری کلینتون و دولت اوباما بنا به دلایل سیاسی، رو در روی خانوادۀ قربانیان این حادثه به آنها دروغ گفتند و کلینتون در توجیه این اشتباه فجیع خود در کنگره، با لحنی قلدرمأبانه و با بی اعتنایی گفت: در این برهۀ زمانی دیگر چه فرقی می‌کند.




www.youtube.com/watch?v=g7ZQ035cpLQ

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



shahin July 21, 2016 05:59 AM

ما یک شخصی مثل اقای ترامپ را احتیاج داریم ! تا بتواند با این ملاها روبرو شود
این شخص (ترامپ) من را بیاد رضا شاه می اندازد! این شخص حتی جدی تر از رضا خان است !

گزارش یا اعتراض به این نظر


Ira July 21, 2016 09:30 AM

ترامپ از بوش بدتر است
کشتار در ایران و منطقه را افزایش میدهد
امیدوارم خانم کلینتون پا در رکاب نامردان جهان نگذارد
بهتر از ایندیرا گاندی اگر نیست کمتر نباشد
به کشتار در منطقه و ایران پایان دهد
ایران ترکیه عراق عربستان بایستی حکومت بشردوست داشته باشند
تمام مشکلات حل میشود اسرائیل و فلسطین دو کشور جدا و دوستی را آغاز کنند (اگر)
دست در دست هم برای امینت و پیشرفت دو کشور تلاش کنند
نکته :
زنان اگر در سیاست راه نامردان را دنبال نکنند
قادر هستند بهتر از مردان در سیاست شفاف در قرن جاری کمک حال بشریت باشند

گزارش یا اعتراض به این نظر


مریم July 21, 2016 04:49 PM

"امیدوارم خانم کلینتون پا در رکاب نامردان جهان نگذارد بهتر از ایندیرا گاندی اگر نیست کمتر نباشد "
وای وای! چطورمیتونید این موجود پر مدعای بی خاصیت را با ایندیرا گاندی مقایسه کنید! هیچگونه شباهتی بین اینها نیست کلینتون ها ننگ تاریخ امریکا و دنیا هستند اون از بیل کلینتون که گول حرفهای آخوند شیاد دروغگو خاتمی رو خورد در حالیکه با مزخرفاتی مثل گفتگوی تمدنها دنیا رو فریب میداد خامنه ای و شرکای پاسدار دیکتاتوری در داخل کشور و بنیاددگرائی در خارج از کشور را نهادینه کردند این هم از هیلاری کلینتون که دست در دست اوباما و از دل سیاستهای اشتباه هر دوشون در سوریه و عراق داعش سر برآورد اگرچه ترامپ هم گزینه خوبی نیست اما از کلینتون که برای هزینه تبلیغات انتخاباتی اش غیر مستقیم از سازمانهای ایرانی حامی آخوندها حمایت شده بهتره

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: