آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 31 تیر ماه 1395 = 21-07 2016

اتهام دلالی سکس به یک ستاره فوتبال در ایران

ردپای ۳ فوتبالیست مشهور در پاتوق زنان بدکاره در باغچه فرحزاد پیدا شده است.

به گزارش تابناک؛ رستورانی در منطقه فرحزاد تهران پاتوق زنان خیابانی و بدکاره شده بود و بچه پولدارها با ماشین های آخرین مدل با مراجعه به این رستوران و گشتی در محوطه آن روسپی های چند میلیونی را انتخاب می کردند و با خود می بردند.

این رستوران با حکم قضایی تعطیل و مجوزش باطل شد اما از آن جایی که به محل رفت و آمد زنان بدکاره تبدیل شده بود، گویا ماموران پرونده اش را به راحتی نبستند و شروع به بازجویی از مدیران و کارکنان این رستوران کردند.

حالا یک منبع موثق می گوید: «در اعترافات کارکنان این رستوران که مدیران آن را هم مجاب به افشای حقیقت کرد، به نام سه ستاره فوتبال هم اشاره شده که به این محل رفت و آمد داشتند و حتی با برخی زنان بدکاره هم در ارتباط بودند. این فوتبالیست ها در ساعاتی از روز که محوطه رستوران خلوت بود، به این محیط مراجعه می کردند و یکی از آنها حتی متهم است به کمک به اسکان برخی روسپی های این پاتوق!»

گویا پرونده همچنان باز است و به همین دلیل نمی توان اطلاعات دقیقی از تخلفات این فوتبالیست ها که نام شان در پرونده پاتوق زنان بدکاره قیمت بالا! آمده است، ارائه کرد.



جمالي July 21, 2016 01:50 PM

در دوره آخوندها اين چيزه عجيبي نيست
يادشان بخير حبيب خبيري، اقا مهراب شاهرخي ، پرويز سرداري و بقيه

گزارش یا اعتراض به این نظر


seek July 21, 2016 04:10 PM

و بسیاری فکر میکردند که دلالی سکس یا صیقه کردن تنها حرنه آخوند ها است

گزارش یا اعتراض به این نظر


امیر ارشادی July 21, 2016 05:12 PM

اسامی را کنید اعلام چرا سانسور ؟
اگر در جام فوتبالی حضور این انگل ها نیست
ولی در جام دلالی سکس و لاابالی و کثافت بی نظیر هستند

گزارش یا اعتراض به این نظر


ایرج July 21, 2016 07:35 PM

هردم از این باغ بری میرسد تازه تراز تازه تری میرسد
بعد از غارت صدها میلیارد دلار و لاپوشانی وراه گم کردن افکارمردم به حقوقهای نجومی که بهر حال هر دو غارت اندر غارت است اکنون باغچه فرحزادو پری پیکران آنچنانی (که طعنه به بهشت وحوریان میزند !)
اللهم ارزقنا !
آیا جکومت عدل علی اینچنین بود؟
برای یک لیوان آبجوخوردن ده ها ضربه شلا ق وبرای آن غارتگریها و جنایات قصه عنتره ین شداد میآورید - وای برشما که علاوه بر لطمه به اسلام در ایران اعتبار آخودیسم که بعضی از آنان درگذشته درردیف اعتبار پیامبران بنی اسراییل بودند دز باور نسل کنونی وآینده خدشه وارد ساختید شیطان هم نتوانست چنین کاری بکند ولی شما کردید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: