آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 31 تیر ماه 1395 = 21-07 2016

بازگشت صدا و سیما به دوران محافظه کاری

مسئول واحد فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) با اشاره به فشارهای صدا و سیما بر برنامه ثریا گفت: متاسفانه این روزها شاهد بازگشت صدا و سیما به دوران محافظه کاری خود هستیم.
به گزارش خبرگزاری بسیج،پرهام روشنایی مسئول واحد فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه السلام با اشاره به فشارهای صدا و سیما بر برنامه ثریا گفت: متاسفانه این روزها شاهد بازگشت صدا و سیما به دوران محافظه کاری خود هستیم. این برخورد با برنامه ثریا ما را با این واقعیت روبرو کرده است که صدا و سیما در حال عقب گرد به دوران قبل خود است.

وی افزود: در گذشته صدا و سیما با اختصاص بدترین ساعات پخش به این برنامه سعی در سنگ‌اندازی داشت.

روشنایی با اشاره به روند تغییر و تحولاتی که در ریاست جدید سازمان صدا و سیما به وجود آمده است، گفت: سکان هدایت سازمان صدا و سیما دوباره در اختیار عده ای از مدیران پیر و قدیمی دوران قبلی سازمان با تفکرات قدیمی و سنتی قرار گرفته است که توان تحمل آرمانخواهی عده‌ای از جوانان پر شور انقلاب اسلامی که حقیقتا در خط مقدم دیده بان انقلاب اسلامی هستند را ندارند.

این عضو بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه السلام در گفتگو با فارس با اشاره به دیدار معنا دار اقای علی عسگری و رئیس جمهور تصریح کرد: بر همگان روشن شد که بعد از این دیدار قرار است «بوی بهار از صدا و سیما استشمام شود». از این به بعد چنان‌که پیداست دیگر جایی برای نقد علمی و کارشناسی اوضاع اقتصادی و سایر حوزه‌ها به دور از جنجال‌های سیاسی در صدا و سیما وجود نخواهد داشت و گروه‌های حزب اللهی نظیر ثریا جز خنثی سازی یا تعطیلی برنامه راه دیگری ندارند.

روشنایی با اشاره به حمایت رهبری از برنامه ثریا افزود: آن جایی که حرف بر سر سازش با رویکرد دولت‌ها برای بهبود شرایط مالی در صدا و سیما باشد دیگر اینکه مقام معظم رهبری از برنامه ای تعریف کرده باشند یا نه، برای مدیران تفاوتی نمی‌کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: به آقای علی عسگری توصیه می‌کنیم که توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از جوانان خودجوش انقلابی عمل کنند و به جای راضی نگه داشتن عده‌ای سعی کنند عملکردشان مبتنی بر خدمت به مردم باشد.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: