آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 31 تیر ماه 1395 = 21-07 2016

بيلبوردهای رونالدو؛ اینجا غریبه ها عزیزترند

خواننده معروف رپ به بیلبوردهای کریس رونالدو در شهر تهران واکنش نشان داد.

به گزارش"۱۱ نیوز"؛ یاس، یکی از بزرگان موسیقی رپ ایران از اینکه تصویر رونالدو روی بیلبوردهای شهر دیده می شوند و امثال او " غیر مجاز " هستند گلایه کرد. او در صفحه اینستاگرامش نوشت:« دیروز به همراه آرش دوستم از بزرگراه مدرس عبور می کردیم که بریم سمت خونه. بیلبوردی دیدم که تبلیغ شامپو بود. و مدل این تبلیغ کریستیانو رونالدو یکی از بزرگترین فوتبالیست های حال حاضر دنیا بود. و البته توی تلویزیون هم همین تبلیغ قبل از شروع بازی های جام ملت های اروپا و در بین دو نیمه هم پخش می شد. و حتی دیده بودم که شخصی شبیه به ایشون که ایرانی هستن در یک تبلیغ دیگه بازی کردن. که بیننده شک کنه این بنده خدا رونالدوست یا بدل ایشونه. من علاقه چندانی به فوتبال ندارم. ولی با توجه به اسم بزرگ ایشون برای من جالب بود که مروری کنم به زندگی این مرد. و بعد از اینکه فراز و نشیب های زندگی ایشون رو خوندم برای من این مرد واقعا قابل احترام شد. و طبیعتا بخاطر توانایی و تکنیک و شخصیتی که داره حقشه که در جایگاه بالایی باشه. منتها این صحبت ها رو نکردم که منتهی بشه به ایشون. مسلمه که ایشون در دنیا کشته مرده های خودشو داره و نیازی نداره به اینکه من و امثال من ازش تعریف کنیم. اون موقع که داشتم از بغل بیلبوردش رد می شدم با خودم گفتم چه قسمت جالبی... چه تقدیر عجیبی... ایشون در کشور خودش نشسته، محبوبیت داره، ثروت داره، قدرت داره،

کشور ازش تقدیر می کنه و من دارم اینجا در کشور خودم "ایران" عکسی رو تماشا می کنم که رونالدو به ازای این عکس و این تبلیغ میلیون ها دلار پول دریافت کرده.

عجب قسمتی...عجب تقدیری...عجب قصه ای... با وجود این همه هنرمند و این همه موسیقیدان و خواننده و بازیگر و ورزشکار و ادیب و فرهیخته همچنان عکس یه فوتبالیست خارجی روی بیلبورد ماست. کسی که شاید حتی ندونه ایران کجای نقشست. شاید دلیل اینکه هنرمندان ما رو به ندرت استفاده می کنن این باشه که بر خلاف موازین عمل کردن. ولی احتمالاً این عزیزان عکس هایی که این فوتبالیست، لخت در کنار دوست دخترش ایستاده و روی مجله های دنیا چاپ شده ندیده باشن.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: