آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 1 مرداد ماه 1395 = 22-07 2016

واکنش فرانسه به تهدید داعش؛ اعرام توپخانه

رئیس جمهور فرانسه امروز اعلام کرد: پاریس تا ماه آینده یگان توپخانه خود را به عراق اعزام خواهد کرد.

روز گذشته داعش از هواداران خود در فرانسه خواسته بود تا حملات بیشتری را در خاک این کشور انجام دهند.

رئیس جمهور فرانسه روز جمعه در نشست خبری پس از جلسه شورای دفاع و امنیت ملی این کشور با بیان اینکه حمله تروریستی به شهر نیس نشان داد که تهدیدات امنیتی کاملا جدی هستند، گفت: باید از خودمان در برابر تروریسم در داخل و خارج دفاع کنیم.

وی با اشاره به اینکه در جنگ با تروریسم قاطع و بدون رحم برخورد خواهند کرد، گفت: بزودی تجهیزات توپخانه‌ای برای حمایت از نیروهای عراقی به این کشور اعزام خواهند شد.


دستور جدید داعش به "گرگهای تنها"

بازوهای تبلیغاتی داعش با انتشار دو کلیپ ویدئویی جدید از سرسپردگان این گروه تروریستی خواستند تا حملات بیشتری را در خاک فرانسه انجام دهند.

در یکی از دو کلیپ ویدئویی تازه منتشر شده، مردی که به زبان فرانسه سخن می گوید ضمن تمجید از عامل کشتار شهر نیس، دیگر سرسپردگان داعش را به انجام عملیات بیشتر در خاک فرانسه ترغیب می کند.

در این ویدئو، بخشی از اظهارات سخنگوی داعش بارگذاری شده است که در آن از عاملین تروریستی تک رو معروف به "گرگ های تنها" برای انجام عملیات های انتحاری دعوت می شود.

در کلیپ ویدئویی دوم نیز دو ترویست داعشی، رئیس جمهوری فرانسه را خطاب قرار داده و از تشدید حملات علیه مردم این کشور سخن می گویند.

در این ویدئو، کشتار مردم نیس پاسخی به عملیات هوایی فرانسه در سوریه و عراق عنوان می شود.

در حمله هفته گذشته شهر نیس، یک تروریست داعشی با راندن کامیون در مسافتی حدود دو کیلومتر در امتداد خط ساحلی، ۸۴ نفر را به کام مرگ فرستاد.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: