آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 1 مرداد ماه 1395 = 22-07 2016

سخنان ترامپ علیه رژیم ایران و حمایت از کردها

دونالد ترامپ در نطق پذیرش نامزدی حزب جمهوری خواه در گردهمایی ملی این حزب در شهر کلیولند اوهایو خود را نامزد "نظم و قانون" معرفی کرده است.

به گزارش ایسنا، ترامپ در این نطق در انتقاد از باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا به بازداشت ملوانان آمریکایی در آب‌های خلیج فارس توسط سپاه پاسداران اشاره کرد و توافق هسته‌ای با رژیم تهران را نیز به باد انتقاد گرفت.

نامزد جمهوری خواهان در سخنرانی خود وعده داد امنیت آمریکائیان را تامین کند و گفت که "تروریسم اسلام گرایانه" را شکست خواهد داد.

ترامپ در مصاحبه‌ با نیویورک تایمز نیز از جمله به اوضاع ترکیه و سوریه اشاره کرد و گفت: رجب طیب اردوغان، رییس جمهوری ترکیه طرفدار کردها نیست، اما من طرفدار بزرگ کردها هستم.

نامزد جمهوریخواهان در ادامه با انتقاد شدید از رقیب دموکرات خود گفت: کارنامه کلینتون در زمانی که اداره دستگاه دیپلماسی آمریکا را بر عهده داشت، چیزی جز مرگ، تخریب، تروریسم و تضعیف نبود.

هیلاری کلینتون که در روزهای اخیر آماج حملات شدیداللحن مسئولان و نمایندگان حزب جمهوری خواه قرار گرفته است، هفته آینده به طور رسمی در مراسمی در ایالت فیلادلفیا به عنوان نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آینده آمریکا معرفی خواهد شد.



arzhang July 22, 2016 11:42 AM

دونالد ترامپ هیج نوع اطلاعت و دانشی در امور خارجی نداره و در امور داخلی که معروف به یک تجار بساز بفروش ساختمان و هنرپیشه تلویزیونی هست هیج نوع تجربه مدیریت دولتی و اداری هم نداره ولی میخواهد رییس جمهور بشه برای همین برای برنده شدن از تاکتیک ترساندن کاندیدای مخالفش و قول الکی دادن استفاده میکنه که اگر رییس جمهور بشه امریکا ودنیا با بحران جدیدی روبرو خواهند شد

گزارش یا اعتراض به این نظر


ليلا July 22, 2016 02:04 PM

هر چي باشه از اين گندي كه قبلي ها زدند با داعش و مليشياي شيعه بهتره

گزارش یا اعتراض به این نظر


محسن July 22, 2016 02:37 PM

امیدواریم هر کسیکه رییس جمهوری بعدی امریکا میشه دیگه مثه این ایت الله اوباما با جمهوری اسلامی مماشات و معامله نکنه اوباما واقعا در دادن امتیاز به جمهوری اسلامی شورشو دراورد و کل منطقه رو دو دستی تو سینی طلا داد دست اخوندا به هوای اینکه اخوندا دست از بمب اتمی بردارن غافل از اینکه اخوندا هم رژیمشونو حفظ کردن هم به پولای بلوکه شدشون رسیدن هم راحت نفت میفروشن و هم مخفیانه مشغول فعالیتهای اتمیشونم هستن و هرگز دست از بمب اتم بر نخواهند داشت مگر تغییر این رژیم

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: