آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 2 مرداد ماه 1395 = 23-07 2016

حمله مونیخ؛ ارتباط با حمله نژادپرستانه نروژ

به گزارش خبرگزاری فرانسه، دادستانی مونیخ روز شنبه اعلام کرد عامل تیراندازی مرگبار در مرکز تجاری مونیخ یک جوان 18 ساله ایرانی-آلمانی است که به نوعی افسردگی مبتلا بود.

به گفته این منبع، فرد مهاجم از نوعی افسردگی رنج می برده و تعادل روانی نداشته است.

دادستان مونیخ افزود: کوچکترین ارتباطی میان عامل تیراندازی با گروه داعش و مسئله پناهجویانی که اخیرا وارد آلمان شدند، وجود ندارد.

این منبع اما اعلام کرد که بین مهاجم مونیخ و "آندریاس برویک" عامل حمله نژادپرستانه پنج سال پیش نروژ (عکس کنار با سلام نازی در دادگاه)، ارتباطی آشکار وجود دارد.

گفتنی است تیراندازی مونیخ درست در پنجمین سالگرد حمله مسلحانه یک راست افراطی به اردوی جوانان در نروژ با 77 کشته اتفاق می افتد.

پلیس آلمان بامداد امروز منزل این جوان ایرانی را بازرسی کرده است. گفته می شود او در آلمان متولد شده و پدرش راننده تاکسی است.

یکی از همسایگان فرد مهاجم گفته: او جوانی خوش برخورد بوده و ما هیچ مشکلی با آنها نداشتیم.

این در حالیست که برخی شاهدان اظهار کردند که عامل حمله مونیخ هنگام تیراندازی به مردم، آنها را "خارجی های لعنتی" خطاب می کرد و می گفت: من آلمانی‌‌ ام، در آلمان بزرگ شده‌ ام، اما تو با پول دولتی زندگی می کنی.

اعلام شده اکثر کشته های این حادثه از اتباع غیرآلمانی از جمله سه تبعه ترک، سه تبعه کوزوو و یک یونانی بودند.

در حادثه روز گذشته مونیخ 10 نفر از جمله فرد مهاجم کشته شده اند و 16 تن دیگر زخمی هستند که حال 3 تن از آنها وخیم است.

فیلم زیر جوانی ایرانی آلمانی را در حال تیراندازی به مردم در خیابان نشان می دهد




www.youtube.com/watch?v=rW-NTJeoA90

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



امیر ارشادی July 22, 2016 09:09 PM

امید آنکه این بار از افغانیهای شریف شیعه نباشد!

گزارش یا اعتراض به این نظر


امیر ارشادی July 23, 2016 04:03 AM

من از افغانی شریف امتی یا فارسی زبانی آبگوشت خور شیعه امتی
هراسان نیستم ولایتی هرزه فاسد داعشی یکی از عوامل اصلی و اساسی انفجار مرکز یهودیان در آرژانتین که دادستان این پرونده چندی
پیش ترورشد و اکنون مقامات قضایی آرژانتین در خواست بازداشت او را دارند یا سران وعوامل طالبان در ایران اقامت دارند و بسیار چراهای دیگر که مرکز همه دسیسه ها ترورها در تهران است چرا جامعه اروپا و غرب کله این افعی را نمی کوبد؟
چه سیاستی در جریان است تا کی مردم و ملت ها آلت دست خونریز شما باشند شما کاخ نشینانان سیاسی بخوبی و آگاهانه همه
سناریو را از قبل میدانید ننگتان باد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Jerk July 23, 2016 01:38 PM

ضمن محکوم کدن اين اقدام ضد انسانى که در هيچ شرايطى, هيچ تناسبى باايرانيان ندارد و قابل هيچ گونه توجيهى نيست, بد نيست که کشور هاى اروپايى در مورد تبعيض, ديسکرى مينيشن, بر عليه مهاجران در کشورشان کمى بيند يشند

گزارش یا اعتراض به این نظر


naslesookhteh July 23, 2016 02:07 PM

ساده ترین سوالی که می شه پرسید اینکه این آدم افسرده چطوری اسلحه به دست آورده با اون همه فشنگ ؟؟؟! ! باز واقعیت را مخفی کردند

گزارش یا اعتراض به این نظر


مهرى July 23, 2016 02:13 PM

هرگونه جنايت محکوم است
اين جوان به هيچ وجه بچه مسلمان نبوده ودر ويديويى که از او گرفته شده واضح است که يک هويت آلمانى ضد اسلامی و مخصوصا ضدخارجيهايى مسلمان ترک داشته هموطنان توجه داشته باشند که بى بى سى و بعضى ديگر از رسانه هايى که ايرانيان را در لجنزار اسلامی دوستدارند ببينند سعى داشتند با يک دروغ بزرگ وانمودکنند که وى کلمات عربى الله اکبر را سر داده که به هيچ وجه حقيقت ندارد و از طرف پليس و شاهدان کاملا رد شده
مهرى

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: