آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 6 مرداد ماه 1395 = 27-07 2016

جزئیات تازه از نامه همدستان خامنه ای به روحانی

خبرگزاری تسنیم وابسته به سپاه پاسداران: تازه‌ترین اطلاعات از نامه اخیر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به رئیس‌جمهور منتشرشد.

اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در نامه انتقادی خود خواستار اصلاح رفتار رئیس‌جمهور و دولت شده و هرگونه حمایت از دولت را منوط به رفتار و عملکرد دولتمردان در چارچوب ارزشهای اسلامی دانسته‌اند.

چندی پیش آیت‌الله محمود رجبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه تا این لحظه هیچ پاسخی از سوی آقای رئیس‌جمهور درباره نامه دریافت نکردیم، گفت: «وقتی نامه اعتراضی و انتقادی را خطاب به آقای روحانی می‌نوشتیم، بحث‌اش این بود که اگر ایشان جوابی به نامه ندادند یا اینکه تغییری در رفتار ایشان به وجود نیامد، نامه را به‌صورت علنی منتشر کنیم تا مردم از محتوای آن مطلع باشند».

بر اساس پیگیریها، با گذشت بیش از یک ماه از ارائه نامه اعتراضی اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به حجت الاسلام روحانی، هنوز رئیس‌جمهور پاسخی به این نامه نداده است.

در همین زمینه‌ آیت الله علی مومن عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، به بیان جزئیاتی دیگر از محورهای این نامه اعتراضی پرداخت.

آیت‌الله مومن با تاکید بر اینکه چون این نامه فعلاً علنی نشده و دولت نیز آن را علنی نکرده است ، از ذکر جزئیات بیشتر خودداری کرد و صرفاً به کلیات محور این نامه -که برای اولین بار منتشر می‌شود- اشاره کرد.

این عضو ارشد جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر این که «هدف اصلی از این نامه تأکید بر پیروی بیشتر دولت از چارچوب‌های نظام جمهوری اسلامی بود، متذکر شد: در کل غرض از آن نامه این بود که جنبه‌های اسلامی و پیروی دولت از منویات و مطالبات ولی فقیه تقویت شود.

بنابراین گزارش، جامعه مدرسین متشکل از جمعی از علما و اساتید برجسته حوزه علمیه قم است که در سال ۱۳۴۰ تاسیس شده است.



کامران فرزان July 28, 2016 09:27 AM

تجربه در تمام اقالیم نشان داده که هر کشوری بیشتر اسلامی شود بیشتر به قهقرا خواهد رفت و این شامل حال ایران هم میشود

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: