آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 3 مرداد ماه 1395 = 24-07 2016

برادر روحانی بهتر است به فکر فرار باشد!

قدس آنلاین: اسناد منتشره از فعالیت‌های ناشفاف اقتصادی و البته نقش ویژه‌ای که برادر روحانی در انتصاب مدیران غارت‌گر بیت‌المال داشته، این روزها حسابی خبرساز شده است.

بازداشت «رستگار سرخه» سرنخ خوبی برای کشف مفاسد دولت روحانی است؛ نه تنها برای آن‌که مدیرعامل نجومی بانک ملت بود، بلکه به‌خاطر ارتباط نزدیکی که گفته می‌شود با «حسین فریدون» داشته است.

لابی سرخه؛ عنوانی است که رسانه‌ها برای مجمع برخی مدیران فاسد دولت یازدهم، برگزیده اند. مجمعی که زیر گوش روحانی و احتمالاً با هدایت‌های برادر ایشان بالیده است.

مداخلات برادر آقای رییس‌جمهور در حیطه‌ی اختیارات ایشان، تقریباً از ابتدای دولت یازدهم محل سؤال بود. خاصه آنکه این روزها اسنادی منتشر شده که نشان می‌دهد وی با سوءاستفاده از همین نزدیکی، تحرکات مشکوک فراوانی را انجام داده است.

تلاش فریدون برای خروج از کشور دور از ذهن نیست. به ویژه حالا که سازمان اطلاعات سپاه برای بررسی پرونده‌ی برخی مفاسد اقتصادی دولت یازدهم از سوی قوه قضاییه ورود کرده است.

برخی منابع مدعی شده بودند وی در تلاش است تا از کشور خارج شده و در سفارت‌خانه‌ی‌ یکی از ممالک اروپایی (مثلاً انگلیس) مشغول شود.



arzhang July 24, 2016 03:36 AM

دزدها به جان هم افتادند

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش آريايى July 24, 2016 06:20 AM

نه تنها برادر روحانی بلكه بهتر است همتون به فکر فرار باشيد ، چون ملت ايران بزودى بحساب تك تكتون رو خواهد رسيد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: