آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 3 مرداد ماه 1395 = 24-07 2016

خودکشی متهم ۸۰ ساله در مجتمع قضایی خامنه ای

ایسنا: روز گذشته پیرمردی 80 ساله خود را از طبقه چهارم مجتمع حقوقی کرج پرت کرده و جان خود را از دست می‌دهد.

متهم محکومیت مالی با شکایت شاکی خصوصی به مبلغ 281 میلیون تومان از کرمانشاه داشته است که حکم جلب وی به نیابت از کرمانشاه صادر می‌شود و متهم بازداشت می‌شود.

دادورز از وی سئوال کرد که «آیا توان پرداخت مبلغی که محکوم شده‌ای را دارد یا نه؟» که متهم اظهار داشت چنین توانی ندارم و نمی‌توانم رضایت شاکی را جلب کنم.

یکی از شاهدان گفت: متهم سالخورده از سرباز همراه خود درخواست کرد که دستبندش را برای رفتن به سرویش بهداشتی باز کند که پس از باز کردن دستبند بلافاصله به سمت پنجره دوید و خود را به قصد خودکشی از پنجره به بیرون پرت کرد.

گغتنی است خودکشی های متعدد در هفته‌ های اخیر در اثر گسترش فقر و ناامیدی و در اعتراض به اقدامات ستمگرانه حکومت خامنه ای در حال گسترش است به گونه‌ ای که از کودک 10ساله تا پیرمرد 80ساله را در بر می‌ گیرد.



منصور July 24, 2016 09:22 PM


بجز آخوندها و آقازاده ها بقیه مردم ایران بتدریج در حال خودکشی هستند، خود کشی تنها نابودی جسم نیست، اول ازدرون و روحیه شروع میشود، نا امیدی از نداشتن شغل مناسب،تحصیلات بی نتیجه، خفقان عقیدتی، دزدیهاو حقوقهای نجومی، زندگی زیر خط فقرو بالاخره زندگی در حکومت حرف فروشها و مداحان مسلح انسانها را بمرگ راضی میکند که هما ن خود کشی است از کجا باید شروع کرد سؤالی است که جوابش را نمیدانم

گزارش یا اعتراض به این نظر


Khosrow July 25, 2016 03:53 AM

چقدر تاسف بار است دلم از شنیدن این واقعه آتش گرفت ای شاکی بی انصاف چرا پیر مرد ۸۰ ساله را بزندان انداختی؟ نمیتونستی یه جوری با این پیرمرد گرفتار کنار بیائی ؟ حالا راحت شدی ما مردم باید دردهای یکدیگر را درک کنیم در مملکت ما فقر بیداد میکند در کشوری که اگر سرمایه های ملی ما و پول نفت و گاز غارت نشود مردمان بیکار یا سالخورده و نیازمند باید از طریق دولت حمایت شده و نه تنها از حداقل امکانات زندگی برخوردار باشند بلکه تمام ملت باید از یک زندگی مرفع با پشتیبانی دولت لذت ببرند سرمایه های ملی ارث پدر این بیشرفهای حاکم نیست این پولها مال و حق بی چون و چرای ماست ننگ و نفرین به رژیم مستبد , آدمکش و دزد سر گردنه جمهورس اسلامی

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: