آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 4 مرداد ماه 1395 = 25-07 2016

حمله مقام حکومتی به رئیس فاسد قوه قضائیه

احمد توکلی٬ نماینده سابق مجلس گفته اعتماد مردم به قوه قضائیه و سایر نهاد‌های نظارتی در برخورد با «فساد سیستمی» در جمهوری اسلامی «مخدوش» شده است.

به گزارش دیگربان، توکلی افزوده که وجود «فساد سیستمی» در جمهوری اسلامی را کسی نمی‌تواند انکار کند و در حال حاضر افراد فاسد در مراکز تصمیم‌‌گیری نظام نفوذ کرده‌اند.

وی گفته «مقصود از فساد سیستمی این است که دستگاه‌های مسئول مبارزه با فساد، خودشان مشکل پیدا کرده‌اند.»

این نماینده سابق مجلس اضافه کرده در نتیجه این فساد٬ «عتماد به دستگاه‌هایی که محل پناه است، مخدوش» شده است.

وی از قوه قضائیه٬ بازرسی کل کشور، دیوان محاسبات، کمیسیون اصل ۹۰ و سازمان حسابرسی به عنوان نهاد‌هایی نام برده که اعتماد مردم به آنها «مخدوش» شده است.

احمد توکلی در سال‌های اخیر بارها از وجود «فساد سیستمی» در جمهوری اسلامی سخن به میان آورده و گفته که تظام کنونی در ایران به شدت دچار فساد شده است.



ننگ بر استبداد، مرگ بر مستبد July 25, 2016 11:18 PM

ریشه فساد سیستماتیک در فلسفه استبدادی اصل ولایت مطلقه ولی فقیه نهفته است۰ هیچ عنصری از این نظام، حتی آقای توکلی بری از این آلودگی نیست چون اصولا مقام وموقعیت خود را در سایه این نظام فاسد بدست آورده اند۰
این علف هرز از ابتدای انقلاب، و بخصوص در دوره زمامداری خامنه ای رشد بسیار کرده و تمام تار و پود حکومت ولایی را در برگرفته۰ اینها هم اگر الآن سر و صدا میکنند بخاطر کم شدن منابع دزدی و قدرت است که باعث شده قویترها هوس قورت دادن هم پیمانان ضعیف تر خود را بکنند۰ وگرنه این فساد همیشه بوده۰

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: