آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 6 مرداد ماه 1395 = 27-07 2016

ترامپ و روسیه؛ ایمیل کلینتون را هک و افشا کنید

«دونالد ترامپ» نامزد حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در یک کنفرانس خبری با رد هر نوع ارتباط با روسیه، از مسکو خواست که اگر پشت پرده هک سرور ایمیل های کمیته ملی دمکرات است، 30 هزار ایمیل مفقود شده کلینتون را افشا کند.

به گزارش ایرانا به نقل از شبکه خبری «سی.ان.ان» وی همچنین گفت که هیچ گاه با پوتین صحبت نکرده است و هیچ ارتباطی با هک ایمیل های کمیته ملی حذب دمکرات ندارد.

ترامپ ادامه داد که مشخص نیست آیا روسیه پشت پرده این حمله سایبری بوده باشد و این حادثه را می توان به چین یا هر شخص دیگری ارتباط داد. اما اگر کار روسیه است، این نشان می دهد که آن ها تا چه اندازه ارزش و احترام اندکی برای آمریکا قائل هستند.

پایگاه اینترنتی «ویکی لیکس» جمعه گذشته بخشی از ایمیل های مقام های کمیته ملی حزب دمکرات را افشا کرد که نشان می داد آن ها در زمان رقابت های داخلی حزب برای تعیین نامزد انتخابات ریاست جمهوری، به صورت پنهانی از کلینتون حمایت و تلاش می کردند تا علیه «برنی سندرز» از دیگر گزینه های مطرح، توطئه کنند.

در شرایطی که کارشناسان و برخی مقام های آمریکایی این افشاگری را به روسیه نسبت دادند، کاخ کرملین هر نوع دخالت در امور داخلی آمریکا را مردود دانسته است.



arzhang July 27, 2016 10:49 PM

دانلد ترامپ که بیشتر به یک دلقک سیرکس میمانه تا به یک سیاستمدار تا حالا شانس خوبی داره در پیروزی انتخابات رییس جمهور چون اکثر مردم امریکا اولا از سیاستمدار ناراحت اند باضافه اینکه در ۸ سال گذشته اوباما مسلمانها را بر مسیحها ترجیع یا امتیاز داده تا مسلمانها به بهانه تنفر از امریکا به کشور امریکا حمله تروریستی نکنند بطور مثال به مسیحها گفته نگو کریسمس مبارک چون دل نازک مسلمانها را میشکنی بگو روز تعطیلی مبارک که ترامپ قول داده اگر رییس جمهور بشه دوران اوباما را وارونه کنه و برای همین ترامپ حتی اگر حرف احمقانه ایی بگوید محبوبیتش کاسته نمیشه ولی در مورد اینکه گفت هیج ارتباطی با روسیه نداره میتونه ضربه بزرگی به ایشان باشه چون حالا امریکاییها از ترامپ میخواند نسخه مالیات سالانه اش را نشان بده که تا به امروز لج بازی کرده و سر باز زده از نشان دادن مالیاتش چون انهاییکه ترامپ میشانسند میگند ایشان یک شیاد دروغگو هست

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: