آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 7 مرداد ماه 1395 = 28-07 2016

ویکی لیکس پته دموکرات ها را روی آب ریخت

سایت افشاگر ویکی‌لیکس که پیشتر ایمیل‌هایی از کمیته ملی دموکرات‌ها منتشر کرده بود، حالا فایل صوتی جلسات این کمیته را هم منتشر کرد.

به گزارش فارس به نقل از راشا تودی، در حالی که جانبداری کمیته ملی دموکرات‌ها از هیلاری کلینتون در مباربات مقدماتی نامزدهای دموکرات، همچنان خبر ساز است، ویکی‌لیکس اقدام به انتشار فایل‌های صوتی بحث برانگیز در این باره کرده است.

به دنبال هک شدن ایمیل‌های کمیته ملی دموکرات‌ها و انتشار آن، مشخص شد که این کمیته به ویژه رئیس آن در مبارزات درون حزبی و رقابت‌های مقدماتی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از نامزدی هیلاری کلینتون حمایت و جانبداری کرده بود.

به دنبال جنجال بر سر این موضوع و فشارهای برنی سندرز و حامیان او در حزب دموکرات‌، سرانجام رئیس کمیته اعلام کرد که از سمت خود استعفا می‌دهد.

حالا سایت افشاگر .یکی‌لیکس که قبلا بخش‌هایی از ایمیل‌های جنجالی کمیته ملی دموکرات‌ها را منتشر کرده بود، حالا فایل‌های صوتی از جلسات و مکالمات این کمیته را منتشر کرد.

فایل‌های صوتی مذکور مربوط به مکالمات اعضای ارشد حزب دموکرات و مربوط به 29 تماس تلفنی است که در مجموع زمان آن 14 دقیقه است.

در این مکالمات تلفنی، اعضای ارشد دموکرات از کمیته ملی دموکرات‌ها به دلیل آنکه اجازه فعالیت گسترده حامیان برنی سندرز در حزب داده شده، انتقاد و شکایت داشته و اعتراض خود را اعلام می‌کنند.

جولیان آسانژ، موسس ویکی‌لیکس البته اخیرا هشدار داده بود که او و همکارانش جزئیات بیشتری از قبیل ایمیل‌ها و فایل‌های صوتی بیشتری از کمیته ملی دموکرات‌ها در دست دارند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: