آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 7 مرداد ماه 1395 = 28-07 2016

ایران اسلامی؛ تصمیم گرفتیم به یک نفر تجاوز کنیم

روزنامه اعتماد: پسر نوجوانی همراه پدرش به اداره پلیس رفت و از دو جوان به اتهام آزار شکایت کرد.

پسر ١٦ ساله گفت: دیروز عصر پس از تعطیلی مدرسه در راه خانه‌مان بودم که پسر جوانی داخل کوچه‌ای مرا دید و خواست کمکش کنم یک تخته فرش را از زیرزمین خانه‌شان به داخل اتاقش ببریم. من هم برای کمک به او درخواستش را قبول کردم.

وقتی وارد خانه آنها شدم با پسر دیگری روبه‌رو شدم. همان لحظه متوجه شدم که آنها قصد آزار و اذیتم را دارند. ابتدا مقابل آنها مقاومت کردم، اما با چاقو به پهلویم ضربه‌ای زدند که زخمی شدم. نخستین بررسی‌ها نشان داد شخصی به نام جابر آن روز در خانه بوده و این کار را انجام داده است.

جابر در بازجویی‌ها به جرم خود با همدستی پسر جوانی ‌به نام طالب اقرار کرد و گفت من مدتی است معتاد به مواد مخدر شیشه هستم. از آنجایی که جایی برای خواب ندارم به خانه دوستانم می‌آیم. روز حادثه وقتی آنها به محل کار رفتند، طالب که با پدرش دعوا کرده بود، پیش من آمد. ما با هم مقدار زیادی شیشه مصرف کردیم.

در توهم شیشه بودیم که تصمیم گرفتیم یک نفر را از داخل کوچه به خانه بیاوریم و به او تعرض کنیم. بعد طالب به کوچه رفت و با پسر نوجوانی که او را فریب داده بود به خانه آمد.

او را زخمی کردیم و بعد از آن به او تعرض کردیم. پس از این اعتراف، ماموران طالب را دستگیر کردند. با توجه به سخنان قاضی مدیر روستا پرونده آدم‌ربایی و تعرض این دو نفر در حال ارجاع به دادسرای کیفری است.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: