آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 7 مرداد ماه 1395 = 28-07 2016

ظاهرا خامنه ای پاسخ نامه آقای اوباما را داده است

یک مقام کاخ سفید واشنگتن گفته: رژیم ایران اجازه نمی دهد در تهران سفارت باز کنیم. این مقام آمریکايی با بیان اینکه رژیم تهران همچنان واشنگتن را دشمن خود می‌داند، گفت: این حکومت ایران است که باید در مورد احیای روابط با آمریکا تصمیم بگیرد.

پیش تر برخی منابع در تهران و واشنگتن فاش کرده بودند که رئیس جمهور آمریکا در فروردین ماه امسال نامه دیگری برای رهبر جمهوری اسلامی ارسال کرده و در آن گفته بود برای ملاقات با حاکمان ایران آمادگی دارد و درها برای دیپلماسی باز است.

به گزارش خبرگزاری فارس، «بن رودز» معاون مشاور امنیت ملی آمریکا روز پنج‌شنبه مسئولیت احیای روابط با تهران را به گردن حکومت ایران انداخت و گفت این حاکمان ایران هستند که باید در مورد رابطه با واشنگتن تصمیم‌گیری کنند.

این مقام آمریکايی که در نشست مرکز «حلقه واشنگتن» وابسته به وزارت خارجه آمریکا صحبت می‌کرد، در پاسخ به سوالی در مورد اینکه چرا آمریکا رابطه خود را با کوبا از سر گرفته، اما هنوز چنین تصمیمی در مورد ایران اتخاذ نشده، گفت: این کوبایی‌ها بودند که تصمیم گرفتند روابطشان را با آمریکا احیا کنند.

وی افزود: اما حاکمان ایران چنین تصمیمی نگرفته‌اند، بنابراین، حتی اگر ما هم بخواهیم در تهران سفارت باز کنیم، تصور نمی‌ کنم که آنها چنین اجازه‌ای به ما بدهند.

این مقام ارشد کاخ سفید افزود: در واقع این کوبایی‌ها بودند که چنین تصمیمی گرفتند، ولی حاکمان ایران به واسطه تفکرات انقلابی، همچنان ایالات متحده را دشمن می‌ دانند.... این سران حکومت ایران هستند که باید این تصمیم را بگیرند.



پیشگو July 28, 2016 11:21 PM

افسوس که ندانید و ندانید که ندانید با این تفکر بنیاد خود بسوزانید
دموکراتهای گرامی مهم این بود که مسلمین در کاخ سفید مسجد بسازند وعید قربان را جشن بگیرند که گرفتند حال شما ها بهتر است بقچه هایتان را جمع
کنید که زما ن را خراب کردید

گزارش یا اعتراض به این نظر


امیر ارشادی July 28, 2016 11:41 PM

بسیار جای بسی خوشحالیست گر سفارت بشود باز
چه کنیم اصطبل ایست که شود مانع کار
صاحب این اصطبل پوتین مفت خور بد نام باشد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: