آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 8 مرداد ماه 1395 = 29-07 2016

سناریوی بازگشت احمدی نژاد در حال اجرا است؟

احمدی نژاد در اندیشه بازگشت است و برای بازگشتش سکوت رسانه ای خاصی نیز اتخاذ کرده است. او اکنون در برابر حملات و انتقادها سکوت کرده تا دولت روحانی با بحران مواجه و در حل معضلات اقتصادی نیز ناتوان شود.

برخی معتقدند که احمدی نژاد در فرصتی مناسب با کمک رسانه های وابسته به سپاه و بسیج و استفاده از کارت فیش های حقوقی، جنگ رسانه‌ ای گسترده ای را علیه روحانی به راه خواهد انداخت.


سخنرانی احمدی نژاد در مشهد تحت تدابیر شدید امنیتی

به گزارش آمد نیوز، احمدی نژاد به منظور انجام چند دیدار و سخنرانی به مشهد رفته است. وی که در هفته های اخیر فعالیت های تازه ای را برای انتخابات آغاز کرده قرار است در یکی از حسینه های این شهر پشت درهای بسته سخنرانی کند.

باشگاه خبرنگاران در مورد ورود به این جلسه نوشت: ورود افراد به سخنرانی احمدی نژاد در مشهد بر اساس ثبت کد ملی افراد در لپ تاپی است که از قبل لیست دعوت شدگان در آن ثبت شده و با کد ملی مطابقت داده می‌شود.

اجازه حضور خبرنگاران و عکاسان برای ورود به داخل محل سخنرانی داده نمی شود و هنگام ورود احمدی نژاد به محل سخنرانی مدعوین برخورد زننده ای با خبرنگاران داشتند و آنها را از حسینیه بیرون کردند.


به خاطر مصلحت کشور سکوت می‌کنیم

به گزارش ایسنا، محمود احمدی‌نژاد طی سخنانی با موضوع «تبیین گفتمان انقلاب اسلامی» در حسینیه ارشاد مشهد با بیان این‌که «جامعه برای این‌که به سمت عدل حرکت کند نیازمند حکومتی مانند حکومت حضرت علی (ع) است» افزود: برخی از افراد زمانی که با مردم صحبت می‌کنند انگار با کودکان حرف می‌زنند. به این دلیل نیازمند تبیین دقیق از انقلاب اسلامی هستیم.

احمدی‌نژاد بار دیگر مدعی شد: برخی از بالا بودن پرچم انقلاب در دو دوره گذشته ناراحت بودند. در دام دشمن افتادن هیچ افتخاری ندارد در حال حاضر به خاطر مصلحت کشور سکوت می‌کنیم و بنده خود را فدای انقلاب می‌کنم. حواس‌مان باشد که تمامی هجمه‌ها به دولت‌ قبل، زدن اصل انقلاب است. دفاع از دو دولت قبل دفاع از انقلاب است. در طول 8 سال حتی برای ساعتی فاقد برنامه مشخص نبودیم.

وی افزود: باید جمع‌بندی از تجربیات داشته باشیم. باید مدل زمامداری در جمهوری اسلامی تدوین شود. چارچوب‌های برنامه‌ریزی اقتصادی و فرهنگی نیز نیازمند تنظیمی دوباره است. در تمام زمان‌ها باید اهداف و آرمان‌های خود را تکرار کنیم. اگر اسلامی که از نظر انقلاب اسلامی همان اسلام ناب محمدی است، مطرح شود، دیگر افراد حرفی برای گفتن نخواهند داشت.

احمدی‌نژاد گفت: تمامی ثروت افراد دولت من یک صدم یک نفر از افراد دولت جدید نمی‌شود! این موضوع مشخص می‌کند چه کسی برای خود تلاش می‌کند و چه کسی تمامی تلاش خود را برای مردم دارد!

وی گفت: مشکل این جریان‌ها با احمدی‌ نژاد نیست، فعلا به خاطر مصلحت کشور سکوت می‌کنیم.



روژهه لات July 29, 2016 10:11 AM

این دلقک دزد سید علی خامنه ای مثل کسانی که مفعول هستند و پر رو دوباره می خواهد در انتخابات فرمایشی شرکت کند عجب روی دارد این مردک جنایتکار و دزد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Fryad July 29, 2016 06:49 PM

يك قلم اين مردك ٨٠٠ ميليارد پول نفت را با بيت وخبرى وشركاى دزدش در طول هشت سالى كه در راس كار بود بالاكشيدند ويك اب هم رويش خوردند وبه ريش ملت خنديدند كه خب ماايم ديگه دزدان بزرگ در تاريخ جهان وحالا دو باره خيز برداشته براى دزديهاى بزرگتر

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش آريايى July 29, 2016 07:40 PM

آنطور كه احمدى نژاد مردم ايران را با آمدن دوباره اش تهديد مى كند اسرائيل ايران رو تهديد نكرده

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: