آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 9 مرداد ماه 1395 = 30-07 2016

حمله دوباره هکرها و ادامه رسوایی تیم کلینتون

ستاد انتخاباتی دمکرات های آمریکا اعلام کرد که روز گذشته دوباره هدف حمله سایبری قرار گرفته است. سخنگوی ستاد گفته: تحقیقات نشان می دهد که این حمله هم مشابه حمله های سایبری اخیر بوده است.

خبرگزاری رویترز به نقل از برخی منابع آگاه نوشت که شبکه اطلاعاتی مورد استفاده ستاد انتخاباتی کلینتون هم هدف حمله سایبری روز جمعه قرار گرفته است.

حمله های سایبری به دمکرات ها در هفته های اخیر موجب افشای ده ها هزار ایمیل شخصی مقام های کمیته ملی این حزب شده است که نشان می دهد آن ها از همان ابتدای رقابت ها، مخفیانه از کلینتون حمایت می کردند و در صدد توطئه علیه برنی سندرز نامزد رقیب او بودند.

ستاد انتخاباتی کلینتون هم این رسوایی را به دولت روسیه مرتبط دانسته و مدعی شده که کاخ کرملین برای حمایت از ترامپ، دست به تخریب دمکرات ها زده است. اما مسکو هر نوع دخالت در این مسئله را رد می کند.

جولیان آسانژ، مؤسس وب‌سايت ویکی‌لیکس نیز در مصاحبه‌ای که با شبکه «سی‌ان‌ان» داشته، ضمن اشاره به اثرات سیاسی شگرف ایمیل‌های افشاشده در فضای انتخابات ماه نوامبر، اظهار کرده تیم مشاوران انتخاباتی هیلاری کلینتون درصدد است تا با انحراف افکار عمومی به سوی ردپای احتمالی روس‌ها در این افشاگری، بر مسئله اساسی که همانا حمایت غرض‌ورزانه مرکزیت حزبی از نامزد مطلوب خود در برابر رقیبش بوده، سرپوش بگذارد.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: