آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 9 مرداد ماه 1395 = 30-07 2016

آتش‌ سوزی در انبار دارو در تهران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: آتش‌سوزی گسترده در ساختمانی اداری که بخش از آن به عنوان انبار دارو مورد استفاده قرار می‌گرفت، خسارت مالی سنگینی برجا گذاشت.

به گزارش مشرق، سیدجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی، اظهار داشت: ساعت 00:16 دقیقه بامداد آتش‌سوزی گسترده در یک ساختمان در خیابان توحید به سامانه 125 اعلام و 4 ایستگاه به همراه نردبان و بالابر به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: محل حادثه یک ساختمان 3 طبقه اداری بود که از طبقات بالایی آن و پشت‌بام به عنوان انبار دارو استفاده می‌شد؛ با آتش‌سوزی در بخشی از طبقه سوم حریق به پشت‌بام نیز سرایت کرده بود و در حال انتقال به ساختمان‌های همجوار بود.

سخنگوی سازمان اتش‌نشانی تهران تصریح کرد: آتش‌نشان‌ها مشغول عملیات شدند و به سرعت آتش را به کنترل خود درآوردند. این حادثه خسارت مالی سنگینی برجا گذاشت اما خوشبختانه مصدوم و فوتی نداشت. عملیات در ساعت 2:36 دقیقه به پایان رسید.

وی همچنین از وقوع حادثه دیگری خبر داد و گفت: ساعت 4:29 بامداد آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی واقع در خیابان رباط‌کریم خیابان شیخ‌محمدی به سامانه 125 اعلام و سه ایستگاه به همراه نردبان و تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شد.

ملکی افزود: در طبقه دوم این ساختمان 4 طبقه 8 واحدی آتش‌سوزی رخ داده بود که آتش‌نشان‌ها همزمان با اطفای حریق ساکنان محبوس شده در ساختمان را نجات دادند و موفق‌ شدند 17 نفر را به سلامت از ساختمان خارج کنند.

وی تصریح کرد: در این حادثه یک مرد دچار سوختگی از ناحیه دست شد که به عوامل اورژانس تحویل داده شد. بعد از اطفای حریق و ایمن‌سازی محل حادثه، عملیات در ساعت 5:39 به پایان رسید.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: