آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 11 مرداد ماه 1395 = 01-08 2016

رهبر: در هیچ مسئله‌ای نمی‌توان با آمریکا مذاکره کرد

خامنه‌ای امروز طی سخنانی در جمع ایادی رژیم بار دیگر آمریکا را مورد حمله قرار داد و گفت: برجام به عنوان یک تجربه، بی‌نتیجه بودن مذاکره با آمریکاییها را بار دیگر ثابت کرد و نشان داد در هیچ مسئله‌ای نمی‌توان با آمریکا مذاکره کرد.

خامنه ای گفت: مگر بنا نبود تحریم ها یکباره برداشته شود، اما اکنون، بحث رفع تدریجی تحریم ها مطرح می شود، چرا؟

خامنه ای گفت: آمریکايی ها می گویند بیایید در مسائل منطقه هم مذاکره کنیم، اما تجربه برجام به ما می گوید این کار سمّی مهلک است و در هیچ مسئله ای نمی توان به حرفهای آمریکایی ها اعتماد کرد.

خامنه ای در ادامه بدون نام بردن از رفسنجانی و روحانی گفت: البته چندین سال است موضوع بی اعتمادی به آمریکایی ها را تکرار می کنیم اما برخی، سختشان بود این واقعیت را قبول کنند.

خامنه ای البته نگفت که مشکل اصلی آمریکا با جمهوری اسلامی، مواضع به اصطلاح انقلابی خود او است، موشکهای دوربرد سپاه پاسداران است که با شعار "اسرائیل باید نابود شود"، به هوا می رود، دخالت آشکار و بی ثبات کننده نیروی قدس سپاه پاسداران در کشورهای منطقه و حمایت از گروههای شبه نظامی افراطی است و بالاخره فساد گسترده حکومتی است که باعث شده کشورهای خارجی و بانکهای بین المللی از سرمایه گذاری در ایران و همکاری با این کشور پرهیز کنند.



The Cup Of Poison August 1, 2016 10:51 PM

آقا به گریه و زاری افتاده ، سم مهلک جام زهراتمی در بدنه رژیم فاسد اسلامی و ضد ایرانی نفوز کرده و آثاره مخربش درحال مشاهده شدن است هیچ راه فراری برای آقا روانی و رژیم غارت گر فاسد اسلامی او به غیر از جنگ خانمان سوز و کشتار بیگناه مردم ایران نگذاشته است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: