آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 12 مرداد ماه 1395 = 02-08 2016

حکومت دینی که به آیات عظام هم رحم نمی کند!

آمد نیوز: دادگاه ویژه روحانیت از انتقال آیت‌الله نکونام به بیمارستان جلوگیری می‌کند. روز گذشته آیت‌الله محمدرضا نکونام مرجع تقلید در بند زندان ساحلی قم، در پی وخامت وضعیت جسمانی خود به بهداری این زندان منتقل شده است.

آیت‌الله محمدرضا نکونام مرجع تقلید در بند زندان ساحلی قم که پیش‌تر در زندان دچار سکته مغزی گردید و بدون طی مراحل درمانی به زندان بازگردانده شد، روز گذشته برای چندمین بار طی ماه گذشته، به بهداری زندان قم منتقل شده است.

پیش‌تر فشار خون بالای بیست و تحمل درد و رنج ناشی از سکته مغزی در زندان باعث شده بود که این مرجع تقلید زندانی، به بهداری زندان منتقل شود.

پزشکان قانونی به ماموران امنیتی و دادگاه ویژه روحانیت متذکر شده‌اند که باید غذای این زندانی سیاسی عقیدتی از بیرون از زندان تهیه شود، اما با بی‌تفاوتی ماموران دادگاه ویژه روحانیت، وضعیت جسمانی این روحانی محبوس، رو به وخامت گذارده است.

بر اساس نظر روز گذشته پزشکان بهداری زندان قم، آیت‌الله نکونام باید به دلیل نارسایی جدی در قلب و کلیه به بیمارستانی خارج از زندان برای مداوا منتقل شود اما تا لحظه مخابره این خبر، ماموران از انتقال وی به بیمارستان خودداری کرده‌اند.

دادگاه ویژه روحانیت به آیت‌الله نکونام اعلام کرده به شرطی اجازه انتقال او به بیمارستان را می‌دهد که دست از مواضع خود بردارد و اعلمیت مراجع تقلید مورد نظر حاکمیت را بپذیرد؛ شرطی که آیت‌الله نکونام تا امروز از قبول آن سر باز زده است.

آیت‌الله نکونام به دلیل اختلاف نظر فقهی و حوزوی با برخی از مراجع تقلید از جمله آیت‌الله مکارم شیرازی مدت دو سال است که به تناوب به زندان منتقل شده است.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: