آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 17 مرداد ماه 1395 = 07-08 2016

ایران؛ اعلام لغو کنسرت با پخش صحنه اعدام!

تصویر سه مرد حلق‌آویزشده از دار مجازات که در حال جان‌کندن بودند، دادستان مشهد که در حال صحبت با خبرنگاران است و زیرنویسی که در آن نوشته شده: «لغو موقت کلیه کنسرت‌ها در خراسان رضوی/ دادستان خراسان رضوی خبر داد».

به گزارش روزنامه شرق، پخش چنین تصویری از اخبار ساعت١٠ شبکه سه جمعه‌شب، ١٥ مرداد، برای خیلی‌ها شوکه‌کننده و عجیب بود.این تصاویر روی خبری گذاشته شد که در آن، گوینده خبر مشغول خواندنش بود. خبری به این شرح: «غلامعلی صادقی، دادستان مشهد گفت: دادگستری استان خراسان رضوی تصمیم گرفت برای پیشگیری از آسیب‌های موجود، فعلا کنسرت‌ها اجرا نشوند تا زمانی‌که در شورای فرهنگ عمومی استان خراسان رضوی، موضوع مطرح و چارچوبی برای برگزاری کنسرت مشخص شود».

این بخش خبری بلافاصله بعد از بازی فوتبال پربیننده دو تیم استقلال تهران و صنعت نفت آبادان از تلویزیون پخش شد. بخش خبری‌ای که تنها یک شب پیش، خبر اجرای کنسرت شهرام ناظری و پسرش حافظ ناظری را روی تصاویری از اجرای آنها پخش کرده و با استقبال مواجه شده بود.بلافاصله پس از انتشار این خبر روی آن تصاویر عجیب اعدام، واکنش‌ها در شبکه‌های اجتماعی و برخی رسانه‌ها آغاز شد. بسیاری از ترس و حیرتشان نوشتند و برخی به‌شدت از آن انتقاد کردند.

یکی از بینندگانی که این صحنه را دیده بود، درباره‌اش نوشت: «این اتفاق در ساعت پربیننده شبکه سه، افتاد، بعد از بازی استقلال، قبل از ویژه‌برنامه المپیک و حداقل ٢٠ ثانیه این صحنه روی آنتن بود». کاربری دیگر هم دراین‌باره در توییترش چنین نظری نوشت: «صداوسیما لحظه جان‌دادن جانوران در فیلم‌های راز بقا را حذف می‌کند، ولی در پربیننده‌ترین ساعت پخش، روی خبر لغو کنسرت، تصویر اجساد آویزان اعدامی‌ها را نشان می‌دهد».



پیشگو August 7, 2016 01:17 PM

حکومت منفور و آلوده اسلامی در ایران بدین تصور است که اعدام کردن کشتن ایرانیان ترس و وحشت را جایگزین شادی کند اما ۱۴۰۰ سال است زبان از گلو
بیرون میکشد استخوان پا را قلم کردید که با خون خود قران را بنویسیم ان هم با تکه استخوان خود ،۴۰ هزار چشم کرمانی ها را از حدقه خارج کردید ،با خون مردم استخر خراسان آسیاب را چرخاندید و گندم ارد کردید و نان آنرا پختید خوردید ۸۰۰ بیگناه ابن غریزه را گردن زدید
ما کشورمان را نه به اسلام نه به وابستگان ان تسلیم نمیکنیم
اگر تا به حال اندکی پاک سیرت مسلمان ماندند چون اسلام را نمیشناختند
آنها هم از اسلام بریدند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: