آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 25 مرداد ماه 1395 = 15-08 2016

مدال‌های المپیک؛ به نام ایران به کام خامنه ای

رسانه‌های نزدیک به خامنه‌ای این عکس را منتشر کردند که نشان می‌داد این ورزشکار پیشتر در مقابل رهبر تعظیم کرده و انگشتری را از وی هدیه گرفته است.
****

گزارش همکار ما در تهران: فروردین امسال پس از آنکه کمیته ملی المپیک و هیات اجرایی تصمیم گرفتند نام تیم ایران حاضر در مسابقات ریو 2016 را «کاروان امام رضا» بگذارند، مشخص شد که جمهوری اسلامی بیش از گذشته قصد دارد از این میدان ورزشی جهت تبلیغات حکومتی بهره برداری کند.

آنها پیش بینی کرده بودند که رشته‌هایی که در هفته نخست المپیک در آن شرکت می‌کنند، شانس کمی برای رسیدن به مدال دارد، همزمان تولد امام هشتم شیعیان مقارن با هفته دوم رقابت‌های المپیک شد که اعضای تیم ایران در آن شانس دریافت مدال بالاتری داشتند. رشته‌های سنگین از جمله وزنه برداری، کشتی ازاد و فرنگی و ورزشهای رزمی دیگر.

طبق برنامه کیانوش رستمی، وزنه‌بردار ایران موفق به کسی مدال طلای المپیک شد و موتور تبلیغاتی جمهوری اسلامی بعد از یک هفته روشن شد.

رستمی بلافاصله پس از دریافت نخستین مدال ایران در برزیل طی مصاحبه‌ای مدالش را تقدیم شهدای مدافع حرم (نیروهای سپاه قدس مستقر در سوریه) کرد. این در حالیست که یک شب قبل از آن «لیلا رجبی» دارنده هفت مدال آسیایی در رشته پرتاب وزنه به علت عدم نتیجه‌گیری از سوی مجری صدا و سیما بی‌غیرت خوانده شد.

همانقدر که داعشی ها تلاش کردند تا در المپیک 2016 نفوذ کنند، هواداران جمهوری اسلامی نیز به عناوین مختلف به ریو اعزام شدند تا در آنجا تبلیغات برون مرزی خامنه ای را انجام دهند. اهتزاز پرچم حمایت از نیروهای مدافع حرم در برزیل یکی از این برنامه‌ها بود.

در پی قهرمانی رستمی در المپیک صفحه اینستاگرامی خامنه‌ای عکس لحظه اهدای انگشتر به او را منتشر کرد. همزمان رسانه‌ها و خبرگزاری‌های نزدیک به خامنه‌ای با پهلوان خواندن او این عکس را منتشر کردند که نشان می‌داد این ورزشکار پیشتر در مقابل رهبر تعظیم کرده و انگشتری را از وی هدیه گرفته است.

«انگشتر رهبری برای کیانوش رستمی خوش‌یمن بود»؛ تیتری بود که برای این شانتاژ خبری انتخاب شد. همزمان تبریکات زیادی به او از طرف برخی هنرمندان و بازیگران کشور نقل شد.

در سالهای گذشته ورزشکارانی بودند که مدال خود را تقدیم خامنه‌ای کردند. از این رو در روزهای آینده باید منتظر این گونه رفتارها و اظهار نظرها از سوی برخی ورزشکاران المپیکی باشیم.



Dariush August 14, 2016 02:29 PM

سید علی‌ هم مثل خمینی ورزشکار نیست ولی‌ ورزشکاران را "خیلی‌" دوست دارد! امیدوارم این باعث دل‌ شکستگی علم الهدی نشود

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش August 14, 2016 05:41 PM

هشدار ، مردم ايران قدردان ورزشكارى است كه براى آنها زحمت بكشد و تلاش كند هستند مانند " ليلا رجبى " و " مجتبى عابدينى " كه مدال هم نگرفتند ولى محبوب ملتند حالا چه برسه به اينكه مدال هم بگيرند ، ولى همانقدر هم حساس هستند اگر ورزشكارى مدالى بدست آورد و هر چقدر هم زحمت كشيده باشد آنرا به ضحاك اهدا كند از خط خود خارجش مى كنند و جزو منفورترين ها قرارش ميدهند حسين رضازاده را به ياد آوريد كه حالا چه سرنوشتى دارد

گزارش یا اعتراض به این نظر


عباس August 15, 2016 12:58 AM

اینجا باید مردم ایران متوجه فشارهایی که رژیم جمهوری اسلامی بر روی ورزشکاران ایرانی میاورد باشند اکثرا در حال تمرین با کسانی مواجه میشوند که به صورت سرزده به دیدار ورزشکاران میروند و خود را به آنها میچسباندند و مربیان هم جلوگیری نمیکنند و اکثرا کسانی که شانس مدال دارند به بیت رهبری دعوت میشوند و با تبلیغات و ساز و دهل و در حضور روزنامه نگاران و تلوزیون این بیچاره ها را به خود میچسباندند در صورتی که یکی از این ورزشکاران انگشتر را مستقیما از رهبر دریافت کنند نشان از پولدار شدن دارد که در آینده هم شغل خصوصی و هم مشاغل بالای دولتی در انتظار آنهاست و مقازه و زمین و خانه آنها تعمین خواهد شد که البته هموطنان از این نوع از ورزشکاران تنفر خاصی دارند و برای مثال حسین رضازاده ووو که از خودفروشان معروف ایران هستند

گزارش یا اعتراض به این نظر


نادر August 15, 2016 11:54 AM

نان را به نرخ روز میخورند مثل خادم جدیدی رضازاده ؟ جایی هم پیدا شوند مثل شریفی نیا مردم انها را هو می کنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


داریوش August 25, 2016 10:46 AM

ورزشکار و هنرمند در ایران امروز انگشت شمارند و ایرانی نیز
ننگ بر بانیان شورش ۵۷

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: