آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 25 مرداد ماه 1395 = 15-08 2016

مستر کارت آمریکا: اجازه فعالیت در ایران را نداریم

تسنیم: بعد از اظهارات وزیر ارتباطات جمهوری اسلامی مبنی بر همکاری پُست با یک شرکت خارجی برای ارائه خدمات مستر کارت در ایران، سخنگوی این شرکت آمریکایی چنین موضوعی را رد کرد.

سخنگوی شرکت آمریکایی خدمات مالی مستر کارت در واکنش به اظهارات وزیر ارتباطات گفته است که مستر کارت هیچگونه فعالیتی در ایران ندارد.

وی با تأکید بر اینکه هیچگونه فعالیتی در ایران نداریم، گفته تا زمانیکه حکومت ایران همچنان در حلقه تحریم آمریکا باشد اجازه فعالیت در این کشور را نداریم.



arzhang August 15, 2016 05:55 PM

۳۷ ساله دنیا دست ایران را از دسترسی به اقتصاد دنیا قطع کرده اول حرفها و حرکات داعشی خمینی در صدور انقلاب به دنیا به نام اسلام مثل خودگشی انتحاری یا شروع جنگ عراق بعد تقلب در امضاء ن پ ت اتمی و حالا تحدید برنامه موشکهای اتمی و حمله های سایبری پاسداران

گزارش یا اعتراض به این نظر


nasle sookhteh August 15, 2016 07:37 PM

جالبه دریک مملکت اسلامی وزیر ارتباطات در روز روشن داره دروغ میگه :) فعالیت مستر کارت در ایران! ! هه هه شما اول مشکلتون رو با دولت آمریکا حل کنید بعدش به فکر مستر کارت باشید یه کاری کردید که ۳۸ ساله مردم رو منزوی کردین نمی گذارید مرم از مزایای تکنولوژی های این زمان استفاده کنندو حسرت بدل موندیم مثل مردم دنیا هر چیزی دلمون خواست از اینترنت بخریم حالا آخوندک خامنه ای خجالت نمی کشه میگه به حمدالله به برکت انقلاب اسلامی با همه کشورها رابطه دوستانه داریم اما در زمان شاه مردم منزوی بودند ای تف به رویت خامنه ای وقتی رهبری اینطوری دروغ بگه دیگه از وزیرش هم بیشتر ازین نمیشه انتظار داشت آشغال یه ریال هم ارزش ندارید آخوندک ها

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: