آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 25 مرداد ماه 1395 = 15-08 2016

سرکرده حزب الله: فتنه گنده تر و خطرناکتر شده است

یکی از سرکردگان حزب‌الله جمهوری اسلامی گفته: برخی اصلا توجیه نیستند و خیال می‌کنند فتنه یک چیزی بود که از مریخ آمد، فتنه تمام نشده و موجود و بالقوه است و شرایط می‌خواهد تا بالفعل شود.

به گزارش دیگربان، پاسدار سعید قاسمی با بیان اینکه کار در حال سخت شدن است افزوده: رهبری در هر سخنرانی تقریباً به مسئله فتنه اشاره می‌کند و معلوم است که خیلی در فتنه اذیت شدند.

قاسمی افزوده: فتنه امروز در لباس میانه روی و اعتدال خزیده‌ که اگر تا قبل برجام چندان مشخص نبود اما حالا روشن است که همه مرعوب غربند و نوکر کدخدا و برای تعامل با او حاضرند همه چیز را ذبح کنند.

وی ادامه داده: این فتنه چیزی مثل سرطان است و هنوز هم دارد از خون و گوشت نظام تغذیه می کند (ریزش نیروها) و این روزها گنده تر و خطرناک‌تر هم شده است...شرایط می‌خواهد تا دوباره بالفعل شود.

سخنان این سرکرده حزب‌الله در حالی بیان می شود که بسیاری از محافظه‌کاران تندرو و سپاهیان بارها مدعی شده‌اند چشم فتنه را کور کرده‌اند.




آرش آريايى August 15, 2016 09:20 PM

شما ضد ايرانى ها هرچى كه ميخواين اسمشو بزارين ولى ما بهش ميگيم عزم و اراده ملى تا سرنگونى " جمهورى منحوس اسلامى آخوندى " و بزودى يقه تك تكتون رو خواهيم گرفت آنروز زياد دور نيست

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: