آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 2 شهریور ماه 1395 = 23-08 2016

فیلم؛ اعتراف به استفاده ابزاری روسیه از ایران

وزیر دفاع جمهوری اسلامی شامگاه یکشنبه با حضور در گفت‌وگوی ویژه خبری گفت: نوعی خودنمایی و بی‌معرفتی پشت اعلام خبر استفاده روسیه از پایگاه نوژه برای عملیات در سوریه وجود داشت.

وی در پاسخ به اینکه چرا این خبر را طرف مقابل اعلام کرد و ما خودمان اول آن را منتشر نکردیم، گفت: طبیعتا روس‌ها علاقه‌مندند نشان دهند که یک ابرقدرت و کشور اثرگذار هستند و در تمامی روندهای امنیتی منطقه و سطح جهان حضور دارند. از طرفی علاقه دارند در صحنه عملیات در سوریه خود را به عنوان یک عامل موثر مطرح کنند تا بتوانند سهم خود را در آینده و در مقابل آمریکا تامین کنند. البته نوعی خودنمایی و بی‌معرفتی پشت اعلام این خبر بوده است.




www.youtube.com/watch?v=oLpy8lUGBFo

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



اردلان August 21, 2016 06:50 PM

ورود هواپیماهای جنگی روسیه به پایکاه فوق استراژیکی شاهرخی در همدان به این معنی که روسها با کمک رژیم نوکرزاده ولایی، خامنه ای تونستند به مراکز حساس نظامی کشور دست پیدا کنند اما خوب روسها با تجربه تلخی که بیش از سه ده پیش تو افغانستان کسب کرد بودنند بنظر میرسه که هنوز ادب نشده باشند! این پوتین این احمق قلدر اینو نمیدونه که ایرانیها در حین انعطاف پذیری و صبوری بلایی را مجاهدین افغانی در زمان اشغال افغانستان به سرشون اوردند بتر از اونو خواهند دید! چرا که پوتین این را هم نمیدونه که روسها در نظر مردم ما به اندازه کافی منفور هستند اما اینم بگم اکثریت مردم ما ورود هواپیماهای جنگی در خاک ایران را نوعی تجاوز به حریم کشور میدونند چرا که اجازه این کار باید از طرف مردم باشه نه از طرف مشتی جنایتکار، اشغالگر و فاسدی چون خامنه ای و بقیه لاشخورهای حکومتی!

گزارش یا اعتراض به این نظر


omid1 August 22, 2016 12:00 PM

باید دید پاداش خیانت ملایان و ۳۸ سال خدمات به روسها در مقابل ملایان چه دریافت کردند ؟؟ در اختیار گذاشتن پایگاه شاهرخی و هزاران خیانت نوکران روسها زنگ خطری است برای مردم ایران و یک پارچگی کشور

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: