آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 1 شهریور ماه 1395 = 22-08 2016

وقتی اراذل و اوباش فرماندار و استاندار می شوند

به گزارش افکارنیوز، حمید رضایی بخشدار ماسال عصر دیروز در اقدامی عجیب و در ملا عام اقدام به ضرب و شتم شدید یک نوجوان ۱۳ ساله نمود.

ماجرا از آنجا آغاز شد که پسر بخشدار مرکزی ماسال با یکی از هم کلاسی های ورزشی خود درگیری فیزیکی مختصری پیدا می‌کند. پس از خاتمه‌ی این غائله‌ی کودکانه و اطلاع بخشدار از ماجرا، وی با خودروی پلاک دولتی در مسیر باشگاه ورزشی حاضر شده و ضمن شناسایی طرف دوم دعوا از طریق فرزندش، اقدام به ضرب و شتم شدید این نوجوان ۱۳ ساله می کند.

رضایی به ضرب و شتم نوجوان ۱۳ ساله اکتفا نکرده و وی را به زور سوار بر خودروی دولتی نموده و با خود به مقصدی نامعلوم می برد.

بخشدار ماسال پس از سوار کردن نوجوان ۱۳ ساله، در داخل خودرو اقدام به توبیخ وی (تجاوز جنسی) نموده و در نهایت وی را در میدانی نزدیکی محل وقوع حادثه پیاده می کند.



ونس August 23, 2016 06:37 AM

به قولی اخه عمو به چه حقى برادرزاده اش را بزنه ؟ چون پسر تو از پسر برادرت عزیزتره ؟ حالا فرق دست بچه سیزده ساله با مرد گنده بماند حتما پسرتم چون باباش مسول حس اقازادگى بهش دست داده اونم حقشو گذاشت کف دستش بماند اگه بزرگتر بود دهن طرفو توى بازداشتگاهها که ملک شخصى اقایون است سرویس میکرد به هر حال تو دو سال دیگه وزیرى چون نظام به امثال شما نیاز مبرم داره و اون موقع بدبخت بخشدار مرکزى ماسال و این بچه و خانوادش نسلتون کنده بشه از زمین

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: