آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 2 شهریور ماه 1395 = 23-08 2016

هشدار آمریکا نسبت به خطر سفر به ایران

به گزارش فارس، وزارت خارجه آمریکا به اتباع خود در خصوص سفر به ایران هشدار داد و مدعی شد که سفر به ایران خطر دستگیری و بازداشت را برای آنها به همراه دارد.

به نوشته پایگاه پالیتیکو، وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد: «شهروندان آمریکایی که به ایران سفر می‌کنند می‌بایست به دقت خطرات سفر را سبک و سنگین کنند و به تعویق انداختن سفر خود (به ایران) را بررسی کنند. شهروندان آمریکایی که در ایران زندگی می‌کنند می‌بایست از نزدیک گزارشات رسانه‌ای را دنبال کرده، اوضاع محلی را تحت نظارت قرار داده و خطرات ماندن در ایران را مورد ارزیابی قرار دهند».

در ادامه بیانیه‌ هشدار‌آمیز وزارت خارجه آمریکا آمده است: «توانایی دولت آمریکا برای کمک به شهروندان آمریکایی در ایران در مواقع فوری و ضروری بسیار محدود است. شهروندان آمریکایی در ایران می‌بایست اطمینان حاصل کنند که در تمامی مواقع مستندات را به روز رسانی کرده‌اند و برنامه‌ریزی‌های خود را در مواقع ضروری و اضطراری داشته باشند».

وزارت خارجه آمریکا در حالی چنین هشداری را مطرح کرده است که تمامی آن دسته از اتباع خارجی که در ایران دستگیر شده‌اند، به نوعی در حال جاسوسی از ایران بوده‌اند.

پیش‌تر «نازنین زاغری» تبعه ایرانی- انگلیسی به اتهام ارتباط با شبکه‌های برانداز در فروردین سال جاری توسط نیروهای اطلاعات سپاه کرمان در فرودگاه امام خمینی، دستگیر شد.



homa August 23, 2016 09:54 AM

اقای امریکا این خود شما ها بودید که با باج ۵۰۰ میلیون دلار به خمینی برای اسلامی شدن کشورکهنسالی چون ایران راهی ایران کردید و۳۸سال امریکا حامی این رژیم ددمنش است حالا چطورشد به شهروندان خود برای رفتن بایران تذکرومراقبت ونداشتن امنیت میدهید کشتارهااول انقلاب وقتلهای زنجیره ائی درایران وترورها درخارج و اعدامها۶۰-۶۷ جان مردم ایران بی ارزش است؟!

گزارش یا اعتراض به این نظر


arzhang August 23, 2016 10:01 AM

در سوریه فقط امریکا و کردها هستند داعش میکشند پوتین علی خامنه ای حزب اله به دروغ میگند ما در سوریه داریم تروریست میکشیم دنیا میبینه انها برای زنده نگاه داشتن بشار اسد مخالفان بشار اسد دارند میکشند که نتیجه اش گشتار مردم عادی مخصوصا کودکان مثل عمران کودک سوری در بمباران روسیه هست ترکیه معروفه کردها را میکشه بشار اسد چند روز پیش به کردها حمله کرد که با اخطار امریکا روبرو شد بعد از عکس کودک عمران در رسانه ها بیش از ۸۰٪ مردم امریکا از اوباما میخواهند هواپیماهای بشار اسد نابود کند و هشدار آمریکا به اتباعش درباره سفر به ایران هم به این ربط داره که اگر بشار اسد یک بار دیگر به کردها حمله کند امریکا عکس المعل نظامی بر ضد بشار اسد نشان بده که میتونه جان امریکاییها در ایران به خطر بیاندازه

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: