آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 2 شهریور ماه 1395 = 23-08 2016

روزنامه: اتحاد شوم دشمنان آمریکا در خاورمیانه

اتحاد تهران و مسکو، مخرب‌ترین تحول دهه اخیر برای حکومت بر خاورمیانه است. اتحاد شومی که یکی از مخرب‌ترین تحولات در زمینه امور بین‌المللی است....
****

روزنامه واشنگتن تایمز در گزارشی از اتحاد روسیه، رژیم ایران و رژیم اسد، بعنوان اتحاد شوم دشمنان آمریکا در منطقه خاورمیانه نام برده است.

این منبع نوشت: هدف پوتین از اعمال چنین سیاست‌هایی بازگرداندن اقتدار و تسلط گذشته روسیه است. کمپین مدرن‌سازی نیروی نظامی روسیه که شاهد نمایش آنها در سوریه هستیم، حامی سیاست‌های پوتین است. اما تحول تازه در جاه‌طلبی‌های خرس روسی (نماد روسیه)، استفاده از پایگاهی نظامی در ایران است.

واشنگتن تایمز نوشت: استفاده از پایگاههای نظامی در ایران برای روسیه فواید زیادی به همراه دارد. این مسئله نه تنها مسیر روس‌ها را حدود ۶۰ درصد کوتاه‌تر می‌کند، بلکه به آن‌ها اجازه جابه‌جایی محموله‌های بزرگتری را می‌دهد. مزیت دیگر این است که روس‌ها می‌توانند در صورت تمایل مواضع و نظامیان آمریکا در منطقه را هدف قرار دهند.

این منبع نوشت: اقدام اخیر روسیه برای منطقه پیامی داشت مبنی بر این که پوتین دیگر به جنگ تبلیغاتی و لفظی که در سال‌های نخست ریاست او بسیار متداول بود نیاز ندارد و وارد مرحله ثبات شده است.

واشنگتن تایمز نوشت: اتحاد تهران و مسکو، مخرب‌ترین تحول دهه اخیر برای حکومت بر خاورمیانه است. اتحاد شومی که یکی از مخرب‌ترین تحولات در زمینه امور بین‌المللی است.



homa August 23, 2016 11:23 AM

ازبزدلی سیاسی اوباما در۸سال ریاست جمهوری امریکا بالاترین بهره سیاسی را پوتین برد وپوتین درخاورمیانه قدرت گرفت

گزارش یا اعتراض به این نظر


مسعود راد August 23, 2016 08:43 PM

بزدلی سیاسی اباما؟ فکر می کنید اگر دنیا را با جنگ اتمی به خاک و خون میکشید شجاعت سیاسی داشت؟ خانم هما امیدوارم منظورتان این نباشد که با ریاست جمهوری ترامپ این مشکل حل می شود۰ به تاثیر عوامل نفوذی روسی در کمپ ترامپ و تاثیرشان در پیامهای او دقت کرده اید؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: