آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 3 شهریور ماه 1395 = 24-08 2016

معاون روحانی: 30 میلیون دلار تو هواپیما گم شد!

معاون اول روحانی عصر سه شنبه در پایان سفر یک روزه خود به استان قزوین تاکید کرد: عده‌ای هر دروغی را جعل کردند تا شاید من را در راه مقابله با فساد وادار به عقب‌نشینی کنند.

اسحاق جهانگیری گفت: هنوز ابعاد قضیه بابک زنجانی باز نشده اما حتی یک نفر از آن‌هایی که روی حقوق‌های میلیونی معرکه گرفتند نیامدند این قضیه را باز کنند. در حالی که می‌توان از این داستان ده‌ها فیلم ساخت و کتاب نوشت.

معاون اول روحانی گفت: به خاطر آزرده نشدن خاطر مردم خیلی از مسائل را نمی‌گوییم. زمانی گروهی تصمیم گرفتند که در دوران تحریم از یکی از کشورهای خارجی پول بیاورند. در بانک مرکزی آنجا 130 میلیون دلار تحویل آن‌ها دادند و همان‌طور در هواپیما نشستند و وقتی به ایران بازگشتند 100 میلیون دلار به بانک مرکزی تحویل دادند. وقتی هم پرسیده می‌شود که 30 میلیون دلار چه شد می‌گویند نمی‌دانیم گم شده است. تا این لحظه هم گم شده است.



مسعود فلاح August 24, 2016 08:05 PM

اینها همه از معجزات اسلامِ شیعیِ ولایتِ مطلقه فقیهی است! ! وقتی امامِ دوازدهمِشان در جلویِ چشمِ مسلمین غیب میشود و اُمتِ حیران در طولِ چندین قرن، انگشت به فلانجا، این را به عنوانِ یک واقعیتِ مُسلّم پذیرفته اند، خوب محو شدنِ ۳۰ میلیون دلار و دکلِ نفتی و ۰۰۰ را هم بایستی باور کرده و جزء معجزات الهی بگزارند

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش August 25, 2016 02:14 AM

بعد ميگن اسلام معجزه نداشته ، بفرمائيد معجزات اسلام كه تا امروز به ثبت رسيده عبارتند از : دزدى ، چپاول ، آدم كشى ، شكنجه ، نفهمى ، دروغگويى ، ياغى گرى ، داشتن زن هاى متعدد ، صيغه ، اعتياد جوانان ، خانه هاى عفاف و ملوك الطوايفى بودن استان ها و گند بزنن يه همچى دينى رو

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: