آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 5 شهریور ماه 1395 = 26-08 2016

صدای نماز جمعه؛ تهدید به کنار گذاشتن روحانی

صداوسیمای رژیم: خطیب نماز جمعه تهران امروز از مسئولان درخواست کرد: توصیه های هفت محوری اخیر رهبر معظم انقلاب را به نحو احسن عملیاتی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی گفت: توقع داریم فرصت باقیمانده به مسائل حاشیه ای سپری نشود ، مردم گرفتاری زیاد دارند و جوانهای زیادی در انتظار تشکیل خانواده هستند.

خطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه فرصت سیاسی کاری و تبلیغاتی ندارید خطاب به مسئولان گفت: اگر این فرصت را از دست بدهید معلوم نیست که چنین فرصتی مجددا برای شما پیش بیاید تا به مردم خدمت کنید.

وی در مورد برجام هم گفت: در حالیکه رهبری مرتب از بدعهدی‌های دشمن سخن می‌گوید، دولتی‌ها حاضر به بیان یک جمله درباره بدعهدی‌ها در برجام نیستند.




www.youtube.com/watch?v=O3cE4N5lBew

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



محمد August 26, 2016 01:31 PM

در شرایط کنونی ادامه مسوولیت روحانی در دور دوم میتواند خطرات احتمالی را فعلا دور کند گرچه بالاخره او هم یک اخوند است و در جلسه هیات دولت هم روضه میخواندو فعلا قحط الرجال است

گزارش یا اعتراض به این نظر


فریبرز August 26, 2016 02:13 PM

این دلقکها هر دو آخوند هستند و چشم دیدن هم را ندارند! تازه جالب اینجا است که آن یکی اسمش "روحانی" است و اینقدر حرف مفت می شنود وای به اینکه اسمش یک چیز دیگر می بود!

گزارش یا اعتراض به این نظر


mike August 27, 2016 02:22 AM

بدبختها خبر ندارید که خداوند چه اینده ایی را برای شما کرمهای زیر زمینی درنظر گرفته! خداوند بزرگ همه چیز بهتان داد از جمله قدرت! دخالت کردن روحانیون- در سیاست پایانی است برای زندگی شما ! و جایی جز به زیر زمین و تبدیل شدن به کرم ندارید !
هر چه خواستید مردم بیگناه را از بین بردید- بل خصوص هم وطنان بهایمان را حال نوبت شماست !

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: