آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 6 شهریور ماه 1395 = 27-08 2016

خواهر شجاع ستار روانه زندان شد+یک ویدئو

خبرگزاری هرانا – روز گذشته درپی اعلام مراسم تولد ستار بهشتی، نیروهای امنیتی منزل پدری وی را محاصره و با فیلمبرداری از مراجعه کنندگان، از ورود آن‌ها ممانعت بعمل آوردند. هم‌چنین سحر بهشتی، خواهر ستار بهشتی و همسرش نیز توام با ضرب و شتم بازداشت شده و به مکانی نامعلوم منتقل شده‌اند.


تائید خبر بازداشت و ضرب و شتم

دادستان عمومی و انقلاب رباط کریم امروز گفت: سحر بهشتی به دلیل اخلال در نظم، فحاشی و توهین به مقامات مسئول، تمرد از مامور، درگیری فیزیکی تفهیم اتهام شد.

به گزارش میزان، حجت الاسلام قاسم پور از دستگیری خواهر ستار بهشتی خبر داد و گفت: روز گذشته در فضای مجازی فراخوانی برای برگزاری جشن تولد ستار بهشتی در منزل مادر وی منتشر شد.

وی ادامه داد: مدعوین این مراسم فعالان سیاسی معاند نظام بودند و لذا به منظور پیشگیری از هرگونه اقدام علیه امنیت، طبق دستور دادستانی از ورود برخی خودروها به محل برگزاری جشن جلوگیری به عمل آمد.

دادستان رباط کریم گفت: با هماهنگی دادستانی حدود 10 خودرو ارشاد شدند و در این مراسم شرکت نکردند اما در حین ارشاد یکی از خودروها، سحر بهشتی (خواهر ستار بهشتی) با مامورین درگیر می‎شود و شروع به توهین و فحاشی می‎کند.

حجت الاسلام قاسم پور گفت: سحر بهشتی به دلیل اخلال در نظم، فحاشی و توهین به مقامات مسئول، تمرد از مامور، درگیری فیزیکی بازداشت و تفهیم اتهام شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سحر بهشتی در حال حاضر به دلیل عدم تامین وثیقه روانه زندان شد.


فیلم زیر: مستندی از زندگی‌ گوهر عشقی‌، مادر ستار بهشتی‌





www.youtube.com/watch?v=sUUbPdRtkY8

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



محمد از قم August 27, 2016 06:15 AM

درود میفرستم به خانواده بهشتی، سحر بهشتی خواهر ستار بهشتی و همسرش که واقعا در خط مقدم جبهه جنگ با آخوند و نظامی آخوندی در ایران هستند در حالیکه بعضی از خانواده ها حتی از نرفتن به پای صندوقهای رأی گیری هم سر باز نمیزنند بسیاری از خانواده ها فرزندانشان را فدا کرده اند و خونها دادند و من اینجا به خانم گوهر عشقی تبریک میگویم که اینچنین فرزندانی تربیت کرده و خود او هم اینچنین پای مبارزه استادگی کرده و اگر حتی یک هزارم مردم ایران مانند گوهر عشقی و فرزندانش بودند اکنون آخوند بر کشور ما حکمرانی نمیکرد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: