آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 7 شهریور ماه 1395 = 28-08 2016

فایل صوتی؛ تشنچ در مجلس: سر دادن شعار خیلی بد

بدتر از اینها متاسفانه یکی از نمایندگان شعار خیلی بدی در مجلس سر داد
30 نماینده مجلس شورای اسلامی خواستار بررسی صلاحیت مطهری شدند

به گزارش رسانه های حکومتی، مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اقدام نابخردانه انتشار ر فایل صوتی آقای منتظری، از دست اندرکاران و ایادی استکبار که به دنبال مخالفت با نظام اسلامی و کسب وجهه برای خود هستند اعلام انزجار کرد.

این بیانیه می‌افزاید: شاید هنوز هم برای عده‌ای درک تصمیم تاریخی و انقلابی حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه در برخورد جدی و بدون مسامحه با منافقین در سال 67 و نشان دادن فهم عمیق و دوراندیشانه آن مرد الهی در حفظ نظام اسلامی دشوار باشد.


تشنج در مجلس به خاطر نامه مطهری

به گزارش ایلنا، محسن کوهکن در صحن علنی مجلس و در حالی که مطهری ریاست مجلس را بر عهده داشت گفت: در شرایطی که مشکلات اقتصادی و اشتغال وجود دارد، زیبنده اعضای هیات رییسه نیست خوراک تبلیغاتی برای بیگانگان درست کند و آنچه مدّ نظر حضرت امام بوده است را زیر سوال ببریم لذا به شکلی سخن بگویید که بیگانگان سوءاستفاده نکنند.

اشاره کوهکن به نامه روز گذشته مصطفی پور محمدی درباره اعدام های سال 67 است که در ان علی مطهری از پور محمدی درخواست کرده است که در این باره توضیح دهد.

بعد از پایان جواب مطهری، بارها محسن کوهکن سر مطهری فریاد زد که نطق نکن و حاجی‌دلیگانی، پورمختار و کریمی قدوسی شعار مرگ بر منافق سر دادند.

همزمان 30 نماینده مجلس شورای اسلامی در نامه ای خواستار بررسی صلاحیت علی مطهری به عنوان نائب رئیس مجلس شدند.


دفاع کواکبیان از نامه‌ مطهری

نماینده تهران به تذکر نماینده لنجان واکنش نشان داد. مصطفی کواکبیان همچنین از شعاری که در مجلس داده شده بود، اظهار تاسف کرد.

به گزارش خبرآنلاین، در جلسه علنی امروز مصطفی کواکبیان طی تذکری از تذکر کوهکن به علی مطهری درباره نامه به مصطفی پورمحمدی درباره اعدام های سال ۶۷ انتقاد کرد.

او گفت: تذکر کوهکن اصلا وارد نبود. آقای مطهری هم به صفت شخص خودشان می توانند اظهارنظر کنند و هم به صفت نمایندگی می توانند اظهارنظر کنند.

کواکبیان ادامه داد: خود بنده هم اصلا سلیقه ام نمی گیرد و اصلا چرا آن فایل صوتی باید در این شرایط منتشر شد؟ اما به هر حال اینکه بخواهیم خفقان ایجاد کرده و نگذاریم اظهارنظر صورت بگیرد، اصلا درست نیست.

وی افزود: بدتر از اینها متاسفانه یکی از نمایندگان شعار خیلی بدی در مجلس سر داد. البته من نمی خواهم اسم او یا شعارش را بگویم چراکه این در شان مجلس نیست.


اتفاقی بی سابقه در درون نظام

در پی دفاع غیر مستقیم وزیر دادگستری از اعدام‌های تابستان ۱۳۶۷، علی مطهری، نایب‌رئيس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به او خواستار "توضیح" به جای "مغالطه و بهره‌برداری از عواطف" مردم شد.

به گزارش رادیو آلمان، نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به اظهارات اخیر مصطفی پورمحمدی، وزیر دادگستری و دفاع تلویحی او از اعدام‌های سال ۱۳۶۷ واکنش نشان داد.

مصطفی پورمحمدی در انتقادی تلویحی به فایل صوتی مورد نظر گفته بود: برخی دنبال تطهیر دشمنان خون‌آشام این ملت هستنند که در قساوت و خونریزی به صغیر و کبیر رحم نکردند به طوری که همه افراد در ترس قساوت آن‌ها بودند.

علی مطهری با اشاره به مضمون فایل صوتی آیت‌الله منتظری و اعتراض به اعدام‌های سال ۶۷ خواستار ارائه "توضیح" به جای "مغالطه و بهره‌برداری از عواطف انسانی و دینی و انقلابی مردم" شد.

مطهری در نامه‌ای به پورمحمدی خاطرنشان ساخت: در موضوع فایل صوتی مذکور همه مسئولانی که پاسخ دادند صرفا به عظمت شخصیت امام خمینی (ره) پرداختند و هیچ پاسخی به سؤال ندادند.

به گفته او باید روشن شود که آیا شایعاتی که درباره اتفاق سال ۶۷ درباره نحوه اجرای حکم امام (ره) گفته می‌شود صحت دارد یا خیر؟"



Mohamad August 27, 2016 04:54 PM

آقاى مطهرى زياد نگران شايعات نياش همه چيز با روشنى تمام بيان ميكند كه همه چيز بدون كم و كاست به فتوا و نظارت امام مكاور هفت خط شما بوده و اين فقط جزئى از جرائم امامت است

گزارش یا اعتراض به این نظر


freedom August 28, 2016 11:53 AM

جنایات این رژیم فقط سال ۶۷ نیست ،از روز اول اینها جنایات کردند و هم چنان به جنایات خود ادامه میدهند ،
ملت ایران دست رو دست گذاشته و تماشا میکنه چه زمانی این ملت به خود خواهد آمد و به خیابانها سرازیر خواهد شد و این رژیم فاسد را در هم کوبد و کشور عزیز و از دست این جنایات کارها رها کند
مرگ بر جمهوری اسلامی و امامتان
پاینده ایران

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش آريايى August 28, 2016 10:17 PM

خونخوار ترين فرد تاريخ بى گمان خمينى هندى زاده دجال است كه روى هرچى جنايتكاره سفيد كرده و اميدوارم مردم بخودشان آيند كه اين نظام منحوس با آنها چكار كرده و با يك عزم و قيام ملى ريشه نظام خونخوار اسلامی رو براى هميشه تاريخ اين سرزمين مقدس بيرون كشيده شود بعد از سرنگونى نظام منحوس اسلامى مقبره اين جنايتكار تاريخ بشرى به موزه وحشت تبديل شود و در آنجا عكس ها و فيلم هاى كشتارش به نمايش گذاشته شود تا آيندگان درس عبرت بگيرند

گزارش یا اعتراض به این نظر


نادر August 29, 2016 12:46 AM

آقای مطهری اصل قضیه و دستور امام گنده به قتل عام همه زندانیان مخالف خود را که زیر سوال نبرده و خدای نکرده دستور قتل را انکار نکرده فقط جهت انجام وظیفه و به اب و گل کشیدن و ماست مالی قضیه گفته درست است که به دختران و زنهای شوهر دارید اول تجاوز میکردی و از این قبیل سوالات قاتلان هم یکی بعد از دیگری گفتند خوب کردیم و دستور امام بوده وگرنه ما الان وزیر و یا تولیت امام رضا و این چیزا انهم برای 30 سال نبودیم نوچه های ابوبکر بغدادی هم همینطور جواب میدن میگن کشتیم که کشتیم ولی مون یعنی همون مولامون دستور داده مو هم لای درزش نمیره دستور خدا یا امام زمان بوده و از چاه جمکران به امام ما رسیده

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: