آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 7 شهریور ماه 1395 = 28-08 2016

منبع حکومتی: مرگ مشکوک چند نفر در مشهد

قدس آنلاین/ تحقیقات پلیسی و قضایی برای کشف علت مرگ یک جوان ۲۳ ساله و زن و مرد ۵۰ ساله‌ای که جسد آن‌ها در نقاط مختلف مشهد کشف شد، در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار ما، ساعت 25/1 دقیقه بامداد دیروز مأموران کلانتری سجاد در پی تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 از کشف جسد زن حدوداً 50 ساله‌ای در خیابان امامت مشهد باخبر شدند.
مأموران سپس ضمن حضور در محل، مراتب را به بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای عمومی و انقلاب مشهد اطلاع دادند که دقایقی بعد با حضور قاضی سیدجواد حسینی و عوامل بررسی صحنه جرم، تحقیقات رسمی درخصوص چگونگی و علت مرگ این زن که هیچ گونه آثار ضرب و جرحی نداشت، آغاز شد.
این در حالی است که ساعت 11 و 37 دقیقه پنجشنبه گذشته نیز مأموران کلانتری خواجه ربیع طی تماس با قاضی ویژه قتل عمد از کشف جسد مرد حدوداً 50 ساله‌ای در اراضی کشاورزی محدوده خیابان بهمن 26 خبر دادند.
در بررسی‌های اولیه پزشکی قانونی و عوامل بررسی صحنه جرم نیز هیچ گونه آثار ضرب و جرحی و شواهدی که دال بر درگیری و قتل باشد، مشاهده نشد. در همین حال بنا به دستور دکتر سیدجواد حسینی جنازه‌های کشف شده برای معاینات دقیق‌تر و تعیین علت قطعی مرگ به پزشکی قانونی انتقال یافت و مأموران انتظامی و آگاهی مأموریت یافتند تا روشن شدن تمام زوایای تاریک پرونده مرگ این زن و مرد، به تحقیقات خود در این باره ادامه دهند.
ادامه این خبر نیز از پیدا شدن جسد جوان 23 ساله‌ای حوالی ظهر روز گذشته در مشهد حکایت دارد که با توجه به بررسی‌های مقدماتی مرگ این جوان بر اثر عوارض ناشی از سوء مصرف مواد مخدر یا داروهای روانگردان محتمل به نظر می‌رسد.



Akbar August 28, 2016 11:23 AM

در ایران در یک روز چند نفر میمیرند
همه را می خواهید بنویسید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: