آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 9 شهریور ماه 1395 = 30-08 2016

نماینده داعشی ضارب خبرنگار: شوخی کردم!

نماینده ارومیه با ارائه توضیحاتی درباره درگیری پیش آمده بین او و یک خبرنگار بعد از جلسه روز یکشنبه و در راهروی مجلس گفت: بنده برای تمامی اصحاب رسانه و خبرنگاران احترام خاصی قائلم در روز یک‌شنبه نیز با شوخی عکس‌العمل نشان دادم که ناخوشایند بود.

به گزارش ایسنا، نادر قاضی‌پور در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) اظهار کرد: در مورد اتفاق ناخوشایندی که یکشنبه جاری بین بنده و اصحاب رسانه رخ داد، لازم است توضیحاتی ارائه کنم.

وی افزود: در روز سه‌شنبه بنده به واسطه پیگیری‌های مستمر مسائل و مشکلات مردم با سرعت به سمت دفترم برای دیدار مردمی بودم که چند خبرنگار محترم در بین راه سوالاتی پرسیده و جواب دادم. ولی پرسش یکی از خبرنگاران عزیز توام با سماجت بود و سوال بدی را مطرح کردند بنده که می‌خواستم با سرعت به ملاقات مردمی برسم با شوخی عکس‌العمل نشان دادم که ناخوشایند بود. بنده مثل تراکتور از هرچه سر راهم بود رد شدم.

در روز یکشنبه جاری و بعد از جلسه علنی نادر قاضی‌پور با خبرنگار ایران درگیری فیزیکی پیدا کرد که این موضوع باعث بروز عکس‌العمل های متعددی از سوی اصحاب رسانه شده است.



آرش آريايى August 29, 2016 06:05 AM

براى مردم رضائيه متاسفم كه اين بوفالو نماينده آنهاست

گزارش یا اعتراض به این نظر


افشار August 29, 2016 12:10 PM

اولا فراکسیون مناطق ترک که دباغی خودش کفته تو پیام صوتی موجود هست چرا میخواهین این فراکسیون را تشکیل بدین کار خوبی میکنه باوجودنصف جمعیت ایران که ترک هست این خواسته ابتدایی ترکهای ایران هستم یاشاسین آذربایجان یاشاسین ایران داکی ترکلعر

گزارش یا اعتراض به این نظر


Mahtab August 30, 2016 09:32 AM

متاسفم برای مردم رضاییه و بیچاره مردمی که این نمایاندشان باشه

گزارش یا اعتراض به این نظر


جمالي August 30, 2016 09:34 AM

اين خوك وحشي همان كسي است كه به اعتراف خودش ۸۰۰ اسير عراقي را سر بريده چقدر مضحك است كه دم از مردم ميزند و متاسفم براي بقول خودشان اصحاب رسانه اي كه انقدر بي غيرت شده اند كه هربلايي سرشان بيايد صدايشان درنميآيد

گزارش یا اعتراض به این نظر


شاهين عباسى August 30, 2016 01:27 PM

Dariush August 30, 2016 02:18 PM

به امید روزی که هر چی‌ آخوند و اوباش در خیابانهای ایران سر به‌نیست شوند (ما هم شوخی‌ کردیم!)

گزارش یا اعتراض به این نظر


گزارشگر-خبر نگار August 31, 2016 12:49 AM

بنده مثل تراکتور از هرچه !
از همکاران عزیز خبرنگار تقاضا میشود که اصلا دنبال این جور تراکتور‌ها نروند اینها که اصلا قابل مصاحبه نیستند- طرف سر میبریده حالا شده مجلسی ! از دوستان شهر ارومیه تقاضا میشود که جناب تراکتور را بیشتر معرفی کند که کجا جنگیده است ؟؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: