آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 8 شهریور ماه 1395 = 29-08 2016

استفاده خلیفه داعش از ادبیات حاکمان ایران

داعش شکست هایش را امتحانی الهی نامید

ایرنا - پایگاه خبری عربی 21 امروز (دوشنبه) درخبری به نقل ازبیانیه گروه تروریستی داعش نوشت: این گروه با اعتراف به شکست های اخیر خود در سوریه، عراق ولیبی آن را امتحانی الهی برای مومنان توصیف کرد.

این گروه دربیانیه ای که خطاب به نیروهایش منتشر کرد با استناد به برخی آیات واحادیث، اعضای خود را به صبر دعوت کرد وآن را موجب شناسایی منافقان دانست.

گروه تروریستی داعش دراین بیانیه با اشاره به مصیبت هایی که بر پیامبران الهی مثل یوسف وایوب و ... وارد شده وصبر آنها، نوشته همانا مومنان صادق در صف اول قرار دارند وهرچه بیشتر مبتلا شوند یقین وپایداری آنها زیاد تر می شود وصف منافقانی که فرار را ترجیح می دهند را رسوا می کند.


خامنه ای: رویدادهای انتخاباتی امتحان الهی است

رادیو فردا/۲۶.آبان.۱۳۸۹: آیت الله خامنه ای به مناسبت عید قربان در سخنانی از عبور سرافرازنه ملت از فتنه پس از انتخابات گفت.

آقای خامنه ای رویدادهای پس از انتخابات را امتحان الهی توصیف کرد که ملت، قدرتمندانه و با درک ضروریات زمان و اقدامات لازم از آن عبور کرد و به حیات تازه ای رسید.

آقای خامنه ای همچنین بار دیگر منتقدان را به منفی بافی، ایجاد یأس و تفرقه در نظام اسلامی به نیابت از دشمنان متهم کرد و آن را خیانت نامید.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: