آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 10 شهریور ماه 1395 = 31-08 2016

اختلاس میلیاردی آیت الله عراقی با کارت "شاطر"

ابعاد دزدی ه‍ا در حکومت مافیايی خامنه ای فزونی می یابد؛ پرونده ای دیگر!

مدیرکل گمرک مازندران گفته: یک شاطر و یک زن روستایی ۲۲ میلیارد تومان اتومبیل گرانقیمت وارد ایران کردند/ پشت پرده «شاطر» و «زن روستایی» کیست؟

۷۰۰ اتومبیل سواری پورشه، بنز و آزارا که به‌صورت قاچاق وارد ایران شده بود، ضبط شد.

این اطلاع را مدیرکل گمرک مازندران در یک نشست خبری اعلام کرد و افزود: «یک زن روستایی و یک شاطر (نانوا) با کارت بازرگانی اجاره‌ای در نوشهر، این اتومبیل‌ها را وارد ایران کرده بودند!»

این شوخی است که یک «زن روستائی» و یا «شاطر نانوایی» کارت بازرگانی اجاره کرده‌اند و ۷۰۰ سواری گران‌قیمت به ارزش ۲۲ میلیارد تومان وارد ایران کرده‌اند. این کار به نام آن‌ها انجام شده و آنان که پشت پرده‌اند، آ‌ن‌قدر صاحب نفوذ هستند که حتی پس از ضبط اتومبیل‌ها، مقامات رسمی کشور جرات نمی‌کنند نام‌شان را بر زبان بیآورند و کسانی را مجرم اعلام می‌کنند که به‌نام آنها کارت بازرگانی اجاره شده است. «شاطر» و «زن روستائی» نگفته‌اند به دستور چه کسانی قبول کردند کارت بازرگانی به نام آنها اجاره شود؟!

پیش‌تر «سیدمعین بارانی بهبهانی» داماد آیت‌الله هاشمی شاهرودی در سال ۱۳۸۸ از «بانک توسعه صادرات ایران» مبلغ یکصد میلیون دلار وام گرفت تا نسبت به ورود خودروهای لوکس به کشور اقدام کند. وی به رغم سپری شدن شش سال، هنوز به تعهدات خود در بازگشت این مبلغ عمل نکرده است!

۲ اسفند ۹۴، چند روز پیش از انتخابات مجلس خبرگان رهبری، بیت‌ آیت‌الله شاهرودی در بیانیه‌ای، ضمن تکذیب سند منتشر شده در تابناک، (نامه مدیرعامل بانک توسعه صادرات به ولی‌الله سیف) اعلام کرد: «در آستانه مقطع حساس و خطیر انتخابات، رسانه‌های معاند بیگانه و برخی عوامل فریب خوردۀ آنان، به صورت مغرضانه و برخلاف موازین اخلاقی و رسانه‌ای، به نشر اخبار کذب و بی اساس در خصوص انتساب و ارتباط برخی فعالان اقتصادی به بیت حضرت آیت الله العظمی هاشمی شاهرودی نموده‌اند. این اقدامات که با هدف بهره برداری سیاسی و انتخاباتی و به منظور تشویش اذهان عمومی جامعه و تخریب چهره مرجعیت دینی و یکی از استوانه های نظام مقدس اسلامی صورت گرفته است، نشان دهنده چهره پلید دشمنان اسلام و انقلاب و بیانگر عجز و ناتوانی و تباهی آنان است که می‌کوشند با توسل به دروغ و فریب و نیرنگ، بر ارادۀ مصمم مردم تاثیر بگذارند.»

این در حالی است که مردم عادت کرده‌اند تا در قبال انتشار اخبار و اسناد، به جای پیگیری فساد توسط مسئولین، صرفا از ان‌ها «تکذیب» بشوند.



mitra August 31, 2016 04:35 AM

کدام دوره تو دید ی که این رجال خراب
پی محاکمه دعوت شوند پای حساب ؟/؟؟؟؟؟؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: